Hämta ut paket postnord

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jämtland
Registrerad
Jul 2018

Hämta ut paket postnord

Hej, mitt paket ligger i Sundsvall 8 mil härifrån och ska dit imorgon.. är det möjligt att hämta ut det där? Eller måste jag vänta tills tisdag :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2012

Ring terminalen i Sundsvall och fråga????

PSU: Corsair HX750 | MOBO: Asus P8Z77-V LX | CPU: i7 3700K @ 4.4 GHz | GPU: MSI Radeon R9 290X Twin Frozr Gaming OC 4GB GDDR5 | RAM: Corsair Vengeance 2x4GB @ 1600 MHz | SSD(s): Samsung EVO 840 256 GB & Intel 520 120 GB | HDD(s): Samsung HD204UI 2TB & Seagate Desktop 500GB | AUDIO: ASUS Xonar DX
AKA: FakeNinja

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015
Skrivet av Jocke2772:

Hej, mitt paket ligger i Sundsvall 8 mil härifrån och ska dit imorgon.. är det möjligt att hämta ut det där? Eller måste jag vänta tills tisdag :/

Ring Postnord och fråga eller har dom stängt nu kanske.

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

Med tanke på hur litet info du lämnar får det bli gissningar, och hur meningsfullt är det?

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, WD Blue 250 GB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& ett antal enkortsdatorer med div användningsområden).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jämtland
Registrerad
Jul 2018
Skrivet av FakeNinja:

Ring terminalen i Sundsvall och fråga????

Stängd annars hade jag gjort de

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jämtland
Registrerad
Jul 2018
Skrivet av MatteN:

Med tanke på hur litet info du lämnar får det bli gissningar, och hur meningsfullt är det?

Tänkte bara om nån här hade gjort nåt liknande eller en annan tråd om det här. Hittade ingen så gjorde en då jag skulle behöva grejjerna så fort som möjligt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jämtland
Registrerad
Jul 2018
Skrivet av crew seven:

Ring Postnord och fråga eller har dom stängt nu kanske.

Stängt :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Dec 2009

Nej, det brukar inte vara möjligt. Isåfall är det nån väldigt schysst snubbe/snubbinna som tar på sig att fixa det.

[B][I]CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
MSI Z87 MPOWER | i7 4770k | Gigabyte G1 GTX1070ti | 16GB Corsair Vengeance | Samsung 850 PRO 500GB | Steelseries Sensei, Rival | Audio-technica ath-m50x | Q-pad MK85

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2010

Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Om det är postombud i Sundsvall det handlar om, så beror det väl på postombudet.
Jag har hämtat ut paket på den lokala Ica-butiken när sett på trackingsite:n att att paketet legat där men innan jag fått någon avi. Det var skickat från ett annat land och jag tog bara med mig tracking-numret: det som har landskod i änden.
Men sen finns det mer eller mindre kinkig personal här och där.
Om du ska förbi ändå imorgon så spelar det nog ingen roll. Det borde inte skada att prova. Om de säger nej så har du bara fått ett nej.

Om det handlar om en poststation i Sundsvall där paketet lastas om så går det nog inte.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2002

Om paketet ligger hos ombud så ja det är möjligt, i stort sett alla ombud har öppet på lördagar. Om paketet ligger på terminal så är nog chansen noll att det finns hos ombud imorgon.

AMD 2400+@210x10 -:- 9800 pro -:- Abit NF7 2.0 -:-

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jämtland
Registrerad
Jul 2018

Tack för alla svar, ska prova imorrn och se iallafall