Swish tekniskt problem med att aktivera ?

Permalänk
Medlem

Swish tekniskt problem med att aktivera ?

Hej bytte telefon för ett tag sen och glömde sen dess att aktivera swish på den nya. Sitter här o försöker aktivera från mobilen men får bara tekniskt problem. Har swish igång på min internet bank handelsbanken, mitt bank id är det inga problem med så vad gör man? har provat tagit bort nummer från min saldo sida på banken och lägga in igen så får jag samma problem igen varför ??

Permalänk
Medlem

Vad säger felmeddelandet? Hade en del problem med Swish i våras. Visade sig att jag kommit åt Data Saver vilket den inte alls gillade. Fick stänga av det för Swish och så hoppade det igång igen.

Permalänk
Medlem

det säger bara vänligen försök igen, tekniskt fel uppstod.

Har suttit nu över 1 timma provat olika saker dubbelkollat allt får inte ihop det alltså... går in i bank id först appen sen swish nä det händer inget

är det på min telefon felet ligger, hos swish mellan min bank eller vad brukar oftast orsaka detta? har googlat lite men blir inte heller klokare.

Permalänk
Medlem

Ok nu fick jag det till att funka, tog bort appen och installerade igen då gick det direkt. Jaja då var det väl nåt strul men att jag inte tänkte på det innan men nu blev det löst iaf.

Permalänk
Medlem

Jag minns att jag också var tvungen att installera om appen sist jag bytte telefon i vintras, gamla appen fördes ju automatiskt bara över.
Likadant med morsans nu sist, konstigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X