Doom Eternal gameplay trailer

Permalänk
Medlem

Doom Eternal gameplay trailer

Vad tycker ni ? jag tycker det ser fett coolt ut, lite mer av samma fast lite roligare vapen modifieringar nu, gillar den dragkroken i luften

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

https://www.youtube.com/watch?v=CGq8Ee2gOe4

Vad tycker ni ? jag tycker det ser fett coolt ut, lite mer av samma fast lite roligare vapen modifieringar nu, gillar den dragkroken i luften

Hoppas det kommer till steam bara annars blir det inget köp

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Så jävla stenhård intro till den banan!
Jag skiter i om spelet kräver någon annan launcher än Steam, jag ska ha det.

Jag diggade inte riktigt Doom Guys nya dräkt, lite för mycket nitar och biceps i min mening. Tyckte bättre om den i Doom 2016.

Permalänk

Älskar att dom har hämtat mer från gamla doom och doom 2 denna gången. Mancubus är tillbaka i sin klassiska form, plasma rifle äntligen trogen till sin föregångare till skillnad från förut, samt zombie-soldaten, imps, pain elemental, arachnotron och sist men inte minst, archvile.

Fan, vad kul det ska bli att lira detta. Hoppas det rullar på lika smidigt på min burk som förra spelet.

Fick faktiskt starka Quake 2-vibbar från Phobos banan med BFG 10000 i bakgrunden. Tveksam om det är menat så men kändes ballt som fan i vilket fall.

Funderar seriöst på att köpa en collectors edition denna gången. Hoppas på en riktigt cool staty som sist.

Visa signatur

OS: Win 10 Home | Chassi: NZXT H440 | PSU: Corsair HX850i plat | Moderkort: ASUS Maximus Hero VIII | CPU: i7 6700k @ 4.5Ghz @ 1.29v | RAM: HyperX Fury 16Gb @ 3000Mhz | GPU: ASUS 1080ti Strix Gaming | Kylning: NZXT Kraken X62 | Fläktar: Fractal Design Venturi x1 AF140, x2 sp140, x3 sp120 | Ljud: ASUS Xonar Xense med Sennheiser PC350Se | Lagring: Crucial M4 64gb, Samsung 850evo 500gb, Seagate Barracuda 1tb | M/K: Corsair M65 Pro gaming rgb & Corsair Strafe RGB | Bildskärm: acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

https://www.youtube.com/watch?v=CGq8Ee2gOe4

Vad tycker ni ? jag tycker det ser fett coolt ut, lite mer av samma fast lite roligare vapen modifieringar nu, gillar den dragkroken i luften

Vet i fan om jag skulle kalla en 25 min lång video för Trailer men ser coolt ut hoppas det blir lika bra som förgående DOOM.

More like it

Varför kan dom aldrig göra hagelbössan till "första-vapen" favorit som jag lätt skulle kunna gå igenom hela doom med

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

just det, ryktas att det inte kommer till steam utan bethesdas online affär.. alltså om det är sant så är det sjukt tragiskt

Permalänk
Medlem

Ja vad fan ska man säga det pirrade till lite i baguetten när man såg gameplayet.

''Up to eleven''

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Älskade doom 2016 så detta kan ju inte vara sämre. Och mick gordons musik är sjukt bra

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut! Känns som de har tagit det mesta till nästa nivå. Har inte haft sådan sug efter ett spel på många år nu :). Frågan är när får vi se spelet? Nästa år eller först 2020?

IDTech 7. Badass Doomslayer. Sköna repliker. Superb musik. Mer detaljerade och intressanta nivåer och fiender. Bättre skademodeller. Bättre flytt på speldynamiken bla tack vare kroken under hagelbössan.

Vill se mer variation än i förra spelet och det verkar vi också få med tanke på att vi får besöka flera planeter samt platser som vi aldrig sett innan. En annan intressant sak är att de inte bara gör ett nytt spel utan bygger ny Doom universum? Vad betyder det egentligen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Hoppas det kommer till steam bara annars blir det inget köp

Hoppas det kommer till GoG annars får det väl bli på skiva