Ryzen, headset, mus, högtalare, gamingstol

Permalänk
Medlem

Ryzen, headset, mus, högtalare, gamingstol

Tjenare. Är ute efter några grejer för att skapa en komplett setup.

  • CPU Ryzen, spelar ingen roll vilken, förutom de med integrerade grafikkort. Skriv vad ni har.

  • Headset upp till 400kr med mikrofon, slutna.

  • En mus som inte väger alldeles för mycket och som passar palm grip 1+2+2 och som blir bra i CS GO. Sneglat lite på SteelSeries Rival 310. Använder Mionix Naos 8200 idag och musen är lite sisådär i just det spelet. Lite tung framförallt. Undrar om Logitech G203 eller G Pro skulle funka? Skriv gärna vad ni har. Det var endast mina förslag.

  • Gamingstol, får gärna bli DX Racer. Bor i Stockholm och har ingen bil direkt så jag köper endast av de som kan leverera den till mig södra Sthlm :=)

Passar även på att försöka sälja och bli av med en del elektronik. Kolla bilder. Skriv ett PM i fall du är intresserad av något. Tråden lämnas för saker jag vill köpa. Tack.

  • Crucial MX300 275GB SSD M.2

  • Crucial CT275MX300SSD4
    Kvitto och garanti finns.

  • Logitech Combo MX800 nordisk layout

  • Cooler Master Notepal U3 laptopkylare

  • Spigen Neo Hybrid till Huawei P10 Lite

  • ShieldTail skärmskydd till Huawei P10 Lite

Läs hela annonsen här

Permalänk

har ett par steelseries 650 som du kan få köpa för 400. mvh kim=)

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

Hej

Har en Ryzen 1700x om du är intresserad

Permalänk
Medlem

Vad har du tänkt dig för CPUn?

Permalänk
Medlem

1200 kr +frakt ?

Permalänk
Medlem

mbrunke PM

Permalänk
Medlem

CPU:n och headseten är köpta.