Permalänk
Medlem

"radera" knappen funkar inte

tjena tangentbordet har börjat strula, nyss köpt ett nytt tangentbord och det var likadant på det gamla fast det gamla struade ännu mera, om jag tex skriver fel och ska ta bort bokstaven funkar inte tangenten över "enter" så jag måste markera det jag ska ta bort och sen klicka delete, ibland kan tangenten funka i spel men sen funkar den inte på tex google eller annat man kan skriva påm, vad kan det vara`? antar att det inte är tangentbordet eftersom det gmala agerade likadant

Permalänk
Medlem

Korrekt tangentbordslayout?

Permalänk
Medlem

@Undie: japp, de svenska layouten, de e märkligt som fasen. innan idag funkade det nu gör det inte, lirar league of legends atm och det funkar där att radare enstaka bokstav men inte här nu när jag skriver, märkligt som fan och störigt för det tar sån tid lixom

Permalänk
Medlem
Skrivet av pacman39:

@Undie: japp, de svenska layouten, de e märkligt som fasen. innan idag funkade det nu gör det inte, lirar league of legends atm och det funkar där att radare enstaka bokstav men inte här nu när jag skriver, märkligt som fan och störigt för det tar sån tid lixom

Har du stängt av alla tangentbordsgenvägar och dyl?
I vissa spel matar man skiten ur vissa tangenter och så gör windows nått skit.

Permalänk
Medlem

@Undie: allt de du skickade bild på är av, hittade nyss ett sätt för att den ska funka, håller jag ner shift funkar det att använda knappen dock sjukt störande

Permalänk

Testa i en annan PC? Om det funkar då hänger det ju på datorn, annars verkar tangentbordet trasigt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@prtscreen: har ju köpt nytt tangentbord och den funkar ibland, om den funkar ingame och inte i tex chrome så e de ju inte tangentbordet, så de har med datorn att göra men visst kan testa i laptopen e helt 100 på att den kommer funka där

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett Razer Ornata Chroma förra veckan och fick precis samma problem. Jag märkte att jag hade aktiverat antingen Makro-knappen eller Gaming-knappen. Minns inte vilken det var men någon av dessa. Du kanske också har någon sådan knapp? I mitt fall var det alltså FN + F9 / F10

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Viktorph: nepp. har en sån knapp på mitt tesoro excalibur v2 men spelar ingen roll om de e gaming eller pc inställt