Trådlösa hörlurar till iPod?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2008

Trådlösa hörlurar till iPod?

Hej.

Jag ska köpa mina första trådlösa hörlurar och behöver tips. Den ska användas tillsammans med min iPod nano (7th) generation.

Användningsområde:
Vara ute/promenera/pendling/tunnelbana.

Vilken skulle ni rekommendera?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bohus
Registrerad
Mar 2004

Gillar du in ear, on ear eller riktiga kåpor? Vad får dom kosta?

Silverstone | ASUS Z170 PRO GAMING ATX | Intel Core i5 6600K Skylake @ 4500 Mhz | Corsair H75 Hydro cooling |Asus Geforce GTX 970 med NZXT Kraken g10 kylning | Corsair 8GB (2x4GB) DDR4 2133Mhz Vengeance LPX | PS Corsair TX850W | SSD 3x Samsung 850 EVO 120/250GB/500 GB | Samsung c32hg70 144hz | Logitech g403| Corsair Vengeance K90 Mechanical Keyboard | Corsair Vengance 2000 Headset| Samsung Galaxy Note 8|LG OLED 55B7v, Nintendo Switch, Microsoft Surface Pro.

Trädvy Permalänk
Entusiast
Testpilot
Plats
Chalmers
Registrerad
Aug 2011

Jag tycker mycket om mina AirPods som jag mestadels använder tillsammans med min Galaxy S7. Ljudet är absolut tillräckligt bra för att lyssna på musik – "trots att" jag även äger ett par Sennheiser HD 6XX – och formfaktorn är bara helt otroligt smidig!

5930K • Corsair DP 32 GiB • EVGA GTX 980 • 2x Swift PG278Q
Better SweClockersDisplayPort över USB-C

Köp processor för framtiden™, men inte grafikkort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2008

Har kollat lite på AirPods. Är den kompatibel med iPod nano? Vad jag vet kör inte iPod nano iOS.. Dessutom verkar ju Apple förbereda nästa generation AirPods 2.. :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2008

@KingCobra:

Gillar både in-ear och on-ear. Ser helst att det ligger under 2000:-

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Apr 2009
Skrivet av Selfish:

Har kollat lite på AirPods. Är den kompatibel med iPod nano? Vad jag vet kör inte iPod nano iOS.. Dessutom verkar ju Apple förbereda nästa generation AirPods 2.. :/

Du ska inte behöva iOS för att köra Airpods. Det ska räcka med Bluetooth vilken din iPod har om jag inte har helt fel!

Chassi: Fractal Design Define R3, Titanium CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz
MoBo: Gigabyte GA-Z270-Gaming K3 GPU: EVGA GTX 970 4 GB
RAM: Corsair LPX 16GB CL15 3000Mhz VENGEANCE SSD: Samsung 750 EVO 500GB
HDD: 500GB Seagate Barracuda 7200rpm PSU: LEPA B1000-MB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2014

Kan starkt rekommendera airpods, men jag kan även rekommendera att du väntar lite mindre än en månad på nästa generation. Jag ångrar lite att jag köpte mina så sent istället för att oja mig och gå igenom mycket sämre lurar som bara kostade en bråkdel mindre.