Permalänk
Medlem

NZXT H440 + Corsair h115i pro

Har nyligen köpt cpu kylaren " corsair h115i pro rgb" och har inte alls fått till det med monteringen, i detta fall i toppen av mitt NZXT H440W ultra silent chassi som jag införskaffade för cirka 3 år sen, jag har varit i kontakt med både komplett 2 gånger som jag köpt grejerna av och nzxt som gjort chassit och alla säger att denna vattenkylning ska gå att montera i både toppen och i fronten.

Jag har har hittills inte kommit någon vart med att få dit radiatorn i toppen då jag inte får alla skruvhålen att matcha toppen av chassit. Det är som att sjävla chassit blockerar i vänstra top hörnet av chassit så jag aldrig kan få den på plats.

Jag kan försöka dela bilder men berätta gärna för mig om det är något jag missar eller inte för det skulle va skönt att slippa returnera grejerna.. Så är det någon som har samma chassit och kanske haft liknande problem? All hjälp är välkommet
https://imgur.com/a/pQRuOdp

Permalänk
Medlem

@fluzzy: Det räcker med dom skruvarna du kan få på nu. Så är det inget annat som stör så kör på det.
Om det viktigaste är att den bara sitter fast ordentligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

@fluzzy: Det räcker med dom skruvarna du kan få på nu. Så är det inget annat som stör så kör på det.
Om det viktigaste är att den bara sitter fast ordentligt.

Jaa grejen är att jag kan som bäst få på typ 3 skruvar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@fluzzy: Jag räknar till fem på din bild.

Permalänk
Medlem

@SCORPIUS i vilket fall blir det inge bra alls

Skickades från m.sweclockers.com