JME Data - Erfarenheter?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JME_DATA
Här var nästan bara positiva kommentarer! Blir nästan tårögd! Tack!

Fram med näsduken bara :-]

Priserna är kanske inte dom billigaste alla gånger men supporten och servicen är desto bättre och det väger upp. Skulle komplettera en order men det var försent så det fick bli en helt ny en vilket skulle resultera i ytterligare en fraktkostnad. Felet var helt och hållet mitt och jag hann inte ens fortsätta förrän säljaren sa "-men vi kan bjuda på frakten" utan att jag ens hade en tanke på att be om det. Service med stort S tycker jag. Tillskillnad från en annan nätbutik som vid ett tillfälle var orsaken till en extra fraktkostnad för mig, och som då promt inte skulle ersätta mig för den kostnaden vilket resulterade i en avbeställning av samtliga ordrar och en förlorad kund.

JME-Data rekommonderas.

:-]

JME_DATA, förstår att du rotade upp den här tråden, kunde nästan tro du skrivit allt själv :-]

Visa signatur

ABIT IC7-G v2.7 - 2.8@3.3 - Zalman 7000CU - 2x1024 GEIL@ CL 2.5-4-4-8, 1:1- HIS X800XT PE - Lian Li 65B

Permalänk
Medlem

Köpte en Boxed Barton 2500+ och en Powercolor 9600 Pro därifrån för någon månad sedan, allt var i lager och från order till jag hade det i min hand var TRE dagar. Inte illa

Visa signatur

SD 3700+@2750MHz (250x11) KAB2E 0549BPMW | Abit KN8-Ultra | 2x512 Crucial Ballistix DDR500 1:1 2.5-4-4-10 1T | XFX 7800GT 256mb 450/1050MHz | 3DMark05: 7357p | SuperPi 1M: 31s

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig behövt returnera ngt, men leveranser har gått smärtfritt och snabbt. Sen har jag inte hört ngn som haft ngt riktigt negativt att säga om dom, bara smågnäll som att på "db är dom billigare".

Permalänk
Medlem

Jag är mkt nöjd med JMEdata, kanske lite högre priser på en del saker men service med stort S som ändå gör det värt priset.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Medlem

ruskigt snabba....

Visa signatur

Ignoscere divinum

Permalänk
Medlem

Mina erfarenheter av JME har varit positiva sålänge det inte gäller garantireturer. Både över disk och internet har allt gått smärtfritt, nästan.
Den 22 juli 2003 så lämnade jag in en Creative Megaworks 510D subwoofer på lagning/byte/service för den gav ifrån sig väldigt konstiga ljud emellanåt. Detta var i Helsingborgsbutiken och killen jag lämnade den till sa att det skulle ta ca 2 veckor då den skulle skickas till Malmö för vidare undersökning. Dom skulle sedan kontakta mig när det var klart(ca 2 veckor). Nu är det den 19 september och inte ett ända litet ord har jag hört från dom. Började bli otålig förra veckan och skickade ett mail den 12 september. Väntade och väntade, inget svar så igår skickade jag ett nytt mail, som blir mindre och mindre snälla. Och har man fått svar.. nope.. inte ett enda j**la ord har man hört från dom.
Dåligt.. jupp!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Är också nöjd med JME har beställt 2 ggr, båda gångerna har det fungerat felfritt.

Permalänk
Medlem

Tack för berömmet. Jag har en betydligt bättre insikt i vad vi gör och vågar påstå att vi är rätt snälla och duktiga i största allmänhet. Sen är det alltid några 100 fall om året där det inte blir så skulle jag uppskatta om man är ärlig. Men tänk då att det är mer än 150.000 köp som vi hanterar varje år!

Visa signatur

JME

Permalänk
Hedersmedlem

Har handlat en del både i Malmö Centrum, Bulltofta och Kristianstad. Kan bara säga att mer serviceinriktad personal får man leta efter. Bruka alltid munhuggas lite med Robert, Jimmie och på senare tid Mika. Väldigt trevliga! Har även haft en del garantiärenden som hanterats perfekt i butik. Lite hårddiskar och några moderkort. Telefonsupporten däremot ger jag inte mycket för. Och en del priser är lite väl höga också men det kostar väl en del att kunna erbjuda det utbudet ni har i fysisk butik. Keep up the good work!!

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Telefonsupporten suger (ingen svarar), men personalen är vass som fan.
Har fått hjälp många gånger.