Snabbladdare till honor 8

Permalänk
Medlem

Snabbladdare till honor 8

Hej!

Tappade bort sladden till snabbladdaren för honor 8 men adaptern är fortfarande kvar. Skulle jag kunna använda denna sladden för att snabbladdaren mobilen?

https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://w...

Permalänk
Medlem

har haft en honor 8, och vad jag kan säga är att de flesta kablar fungerar ypperligt ett tag om man inte får tag på riktigt bra sladdar som håller ordengtligt. de flesta sladdar som är gjorda för snabbladdning av usb-c borde fungera.

kan inte ut tala mig om just denna sladd då jag aldrig haft detta märke men på papperet ser den bra ut

Visa signatur

Dator: CPU:INTEL 12700KF , RAM: 32GB 4800 MHZ, MB: ASUS Prime Z690-P, Samsung 980 PRO, CPU-kylare: Custom Loop 360mm, GPU: Gigabyte 1080TI

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Åk till IKEa och köp Lillhult, USB - Type C för 39 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArcliteRX:

har haft en honor 8, och vad jag kan säga är att de flesta kablar fungerar ypperligt ett tag om man inte får tag på riktigt bra sladdar som håller ordengtligt. de flesta sladdar som är gjorda för snabbladdning av usb-c borde fungera.

kan inte ut tala mig om just denna sladd då jag aldrig haft detta märke men på papperet ser den bra ut

Tack, tror jag tar och köper den då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har kört med alla tänkbara sladdar och ingen har fungerat dåligt, har nu en 3 meter Anker av dyrare model som funkar bra.

Visa signatur

Server: HP 6300 pro, RAID 1 m.m + 10" netbook Xubuntu
TVrum: Laptop Fujitsu i7
Dotterns: MSI gaming laptop i5, GTX 1050ti
Frugans: Laptop Fujitsu i5
Bärbara 2st 10" + 1st 15,6"

Permalänk
Expertgissare

Precis som @anon2110 skrev, köp en USB-C kabel på Ikea, kan idag inte rekommendera någon annan kabel med tanke på pris/kvalitet

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

Åk till IKEa och köp Lillhult, USB - Type C för 39 kr.

Billig och fin kabel, men ingen snabbladdning med medföljande adapter för Huawei P20 pro.

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Expertgissare

Glömde skriva att Ikeas kabel snabbladdar min Honor 8 jag använde.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB