DICE avtäcker Firestorm – battle royale-läge för Battlefield V

Permalänk
Skrivet av Base_Camp2:

Kommer bli mycket intressant med BR 😀 Samt alla nya funktioner som kommer, att man kan dra iväg skadade till skydd, nya revive sättet med mera som är nytt^^ hoppas nästa spel i serien blir under Vietnam så helikoptrar finns tillgängliga igen😄

Hoppas du spelar med polare isåfall, för om du spelar med randoms kommer du typ få en revive per match kanske, det händer flera ggr per match att man dör och det sen står 2-3 personer runtomkring och skjuter eller springer iväg utan att reviva....

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X /Radeon RX 6950XT / Gigabyte X570 AORUS ULTRA / 32gb Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz /, EVGA Supernova G2 850W PSU/ Lian-li O11 Dynamic /M.2 Samsung 950pro,WD BLACK SN750 /EKWB Watercooling 240+120mm radiator /Corsair Hydro X Series XC7 RGB / Corsair K70 RGB / Phillips 27" G-sync + 2st 27" AOC .

Permalänk
Medlem

har inga klagomål på spelet. är imponerad över att det lirar bra till min 2600k-cpu
dock hoppas jag att det kommer fler inställningar när spelt är klart. Så som att man separat kan ställa in jump/vault som man kan i pubg. tycker det känns som ett snabb arkadspel med fina miljöer. är mest nyfiken på battle royale-läget.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Jag avinstallerade betan och installerade BF3 istället. Det var mycket roligare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

Har så höga förhoppningar på detta.

Som inbiten battlefield nörd så hoppas jag verklingen innerligt att detta kommer bli ett "nytt" BF3

Kommer ihåg den peppen och hypen som var kring BF3 och sen när spelet kom så levde det upp till förväntningarna.

#Komigennudice

Permalänk

@Returtony:Tur att jag har polare som jag spelat med sedan Battlefield 2 tiderna

Visa signatur

Thermaltake Tower 100 mini
ASUS RTX 2080ti
Corsair SF750
Asus Rog Strix Z390i Gaming
32gb Ram 3000mhz