Äntligen öppnar SweClockers-butiken med nördiga T-shirts, hoodies och muggar!

Permalänk
Melding Plague

Äntligen öppnar SweClockers-butiken med nördiga T-shirts, hoodies och muggar!

Efter 3 396 dagar av hårt slit går en av medlemmarnas högsta önskningar i uppfyllelse. Idag slår vi äntligen, och officiellt, upp portarna till vår alldeles egen butik!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Haha den muggen är ju ett måste!

Permalänk
Medlem

Fan så kul!

Hoodie å mugg är förhoppningsvis på väg hem.

Permalänk
Medlem

Hade hoppats på att även Sweclockers-musmattan gjorde comeback.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Härligt, kommer beställa minst en mugg när jag kommer hem!

Fixar ni en Steelseries QcK-musmatta köper jag fyra 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Bakgrund:

Hade hoppats på att även Sweclockers-musmattan gjorde comeback.

Skickades från m.sweclockers.com

Vi är inte klara än!

Permalänk
Medlem

Hoppades med på en musmatta, men men..

Permalänk
Medlem

klart man ska ha en mugg!

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Medlem

Trevlig överraskning!

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem

Najs! Beställde en Hoodie direkt! Men ja, hoppas också att få se en musmatta! När var förra, typ 2012?

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Medlem

Musmatta hade varit grymt o ha i butiken!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Den där muggen ska ju lätt få varvas med min GMM-mugg!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Ölglas med graverad logga hade varit kung

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Moderator
Moderator

Äntligen en perfekt lösning, SweC muggen för arbetstid och FZ muggen för speltid på kvällarna!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Blir en mugg på det! Tack gänget på Geeks!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Musmatta hade ju varit väldigt trevligt.

Permalänk
Keeper of Traditions

Kan varmt rekommendera T-shirt:en, kul att folk på buss/jobb känner igen den och frågar hur man fått tag på den

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Som många skriver, ser fram emot den nya musmattan.
Har den förra kvar liggandes i ett skåp då trycket har börjat försvinna.
Vill inte använda sönder den mera

Men får se vad det blir man köper.
Priserna ligger i fas med vanliga bandtröjor ser, inte jättebilligt men hoppas på bra kvalité då!
Tröjorna ser bra ut, så bra jobbat av er!

Kaffemuggen är inget av intresse för mig men antar att det finns många potentiella köpare där ut.
Texten är dock fin på den.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Hade hoppats på att även Sweclockers-musmattan gjorde comeback.

Skickades från m.sweclockers.com

Samt att musmattan kommer i XXL storlek, gillar musmattor som rymmer både tangentbord och mus.

Visa signatur

Dator 1: CPU i7 5820K@4.6Ghz|GIGABYTE X99 Gaming 5|Crucial ballistic 2x4GB 2400MHz, 2x8GB Crucial ballistic 2400MHz|Corsair AX750|ASUS Strix GTX 1070 |Intel 520 120GB|Intel 330 180GB |Intel 335 180GB |Seagate 1000GB | Phanteks Enthoo Primo |Kingston V300 240GB | Creative SB X-Fi

Permalänk
Medlem

Vad hade Jakob på sig för size på hoodien?

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Synd att det verkar vara slim-fit! Måste först få ner midjemåttet innan jag kan köpa en t-shirt!

Brorsan har beställt en XL så får väl prova om den passar eller inte!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Gallerikonnässör

Hade lätt köpt hoodien om det inte var för Hardware Dreams-trycket på ryggen

edit:
En grå hoodie, men sweclockers trycket på bröstet hade jag gärna sett

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av tsc:

Vad hade Jakob på sig för size på hoodien?

Small! Den sitter bra, men är rätt kort så precis som vi säger i videon rekommenderas en storlek större än man brukar ha.

Edit: Han heter Jacob.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Nice! Det blev en mugg. Men den kommer inte användas till kaffe utan te kommer njutas ur den.

Som andra säger så musmatta, ja tack! Men det skulle ju vara guld ifall ni kunde göra den i två olika storlekar en "vanlig" och en stor som i 900mm på brädden med logga i någon av hörnen.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

OnTopic: Trevligt att se! Har ni planer på att expandera? D.v.s. musmattor, nyckelband, o.s.v.

Offtopic: Jadu, det tog en stund men visst dök det upp till slut! Måste varit en lång resa för vissa medlemmar som var med från start.
2009: En finnig 17-årig kille/tjej som gärna skulle vilja ha en t-shirt/mugg.
2018: En 26-årig tvåbarnspappa/mamma - fast med en Sweclockers-mugg rikare

Permalänk
Medlem

Fick precis hem muggen och SweC gubben t-shirten.
Ska provas strax!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Surdeg 🍞
Skrivet av Lan:

Äntligen en perfekt lösning, SweC muggen för arbetstid och FZ muggen för speltid på kvällarna!

Jag vet vilken som kommer att göra vätskan mer välsmakande!

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Alotiat:

OnTopic: Trevligt att se! Har ni planer på att expandera? D.v.s. musmattor, nyckelband, o.s.v.

Offtopic: Jadu, det tog en stund men visst dök det upp till slut! Måste varit en lång resa för vissa medlemmar som var med från start.
2009: En finnig 17-årig kille/tjej som gärna skulle vilja ha en t-shirt/mugg.
2018: En 26-årig tvåbarnspappa/mamma - fast med en Sweclockers-mugg rikare

Vi får se! Är det många som beställer så är det klart vi vill göra mer roliga prylar.

Edit: Jäklar, vad många som shoppar. Lagret kommer tömmas illa kvickt!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Relik 📜

Till alla er som shoppar eller redan har grejer hemma..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Nice blir nog en hoodie då tur att det fanns XXXL då man får ta en större storlek för att den ska passa.