Äntligen öppnar SweClockers-butiken med nördiga T-shirts, hoodies och muggar!

Permalänk
Inaktiv

Kan inte beställa Muggen:( går inte trycka på köp.

Permalänk
Medlem

Detta blir en succé! Grymt läcker merch, en hoodie ska man definitivt ha 😁

Men något saknas.. Vad, undrar ni?
Katten Bamse såklart! 🤣🤣

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Masen666:

Varför är du då medlem?

Mvh

Glad gubbe

För att sprida mina egna budskap?

Permalänk
Medlem

En snabb och pricksäker musmatta modell större för pangare önskas. Inväntar den, givetvis måste 2-4 kaffekoppar åka med då också.

Edit: Förlåt, det var muggar. Mugg och kopp är olika saker. Men var går gränsen?

Permalänk
Medlem

299 för en t-shirt? Lite väl dyrt kan jag tycka...

Gillar motivet dock.

Visa signatur

Asus Prime B350-Plus | AMD Ryzen 5 5600 | 32 GB RAM | 16 GB Radeon RX 6800 XT | 12 TB lagring | 650 W | GNU/Linux

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av anon239600:

Kan inte beställa Muggen:( går inte trycka på köp.

Nu går det! Notera 10 arbetsdagars leveranstid. Vi har många kaffedrickare tydligen.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Fick bli en klassisk t-shirt i XL storlek men brukar annars ha L men tröjorna såg ganska slimfit ut och en mugg såklart

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Hur mycket får man pröjsa för autografer på prylarna?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av riiga:

299 för en t-shirt? Lite väl dyrt kan jag tycka...

Gillar motivet dock.

Det är ju för farao inte vilken t-shirt som helst. Nike, adidas, puma kan du köpa på din närmsta stadium- eller intersportbutik. Detta är äkta sweclockers, inte nå nikeskit 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Efter 3 396 dagar av hårt slit går en av medlemmarnas högsta önskningar i uppfyllelse. Idag slår vi äntligen, och officiellt, upp portarna till vår alldeles egen butik!

Läs hela artikeln här

det stämmer

Permalänk
Medlem

@Elakekocken: håller med om jag ska vara ärlig

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Edin:

Du behöver inte vara bitter. Vi (framförallt jag) jobbar med hur SweClockers, via Geeks AB, ska bidra till världen. Ett konkret exempel är att man istället för att vara ute och slå folk på gatorna för att man är så jävla bitter på livet kan sysselsätta sig med sin hobby, lära sig saker, hitta vänner och vara med om något större. Det ska inte underskattas i ett så pass sekulärt land!

Med vänlig hälsning,
Stolt första-medlem

Skickades från m.sweclockers.com

Det är mitt jobb att vara bitter den här månaden. Det måste finnas lite attitydnyanser i samhället, annars skulle vi dö av tristess! Du menar alltså på fullaste allvar att vi hade varit ute och slagits med nävarna om era loggor ej existerade på plagg och muggar? Vi är alla del av något större helt oberoende av er webbsida, sir. Med all respekt så får jag lite megalomani-vibbar utav dina uttalanden! :/

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Det går att välja Postmord i shoppen, men det sker på egen risk.

Fick inte heller upp postnord när jag beställde en mugg och en T-shirt.

70:- till DHL känns lite mycket, men det är inte så mycket att göra åt

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av M1NT:

Det är mitt jobb att vara bitter den här månaden. Det måste finnas lite attitydnyanser i samhället, annars skulle vi dö av tristess! Du menar alltså på fullaste allvar att vi hade varit ute och slagits med nävarna om era loggor ej existerade på plagg och muggar? Vi är alla del av något större helt oberoende av er webbsida, sir. Med all respekt så får jag lite megalomani-vibbar utav dina uttalanden! :/

Ironi och humor går aldrig riktigt fram på internet syns det. Läs det igen och tänk att han har lite glimten i ögat så förstår du nog andemeningen bakom ändå.

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av M1NT:

Det är mitt jobb att vara bitter den här månaden. Det måste finnas lite attitydnyanser i samhället, annars skulle vi dö av tristess! Du menar alltså på fullaste allvar att vi hade varit ute och slagits med nävarna om era loggor ej existerade på plagg och muggar? Vi är alla del av något större helt oberoende av er webbsida, sir. Med all respekt så får jag lite megalomani-vibbar utav dina uttalanden! :/

Om ditt jobb denna månad är att vara bitter är mitt jobb att höja självkänslan, inte för mig själv utan för att communityt ska smittas av samma positiva sinnestillstånd. Utan att definiera det har jag personligen en stark tro att SweClockers bidrar till något positivt för de som väljer att engagera sig i gemenskapen och vetskap att det går att göra ännu mer. För vissa betyder en t-shirt med tryck något, för andra inget alls. Det avgör man själv.

Är tacksam för er som stöttar SweClockers på olika vis, oavsett om det är att handla t-shirts eller om det är att vara aktiv (lagom bitter) i forumet. Jag vet iallafall vad det betyder för mig (och många andra)!

Ps. Håller med dig om attitydsnyanser.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackBird:

"Jag vill ha en reklamtröja för en site men jag vill inte att adressen ska stå på den".

Känns ju... logiskt Gillar Hardware Dreamstrycket skarpt

Det blir nog lite mer logiskt om du läser mitt inlägg igen

Bara för att man köper en tröja från t.ex. sweclockers gör det inte den till en "reklamtröja". Det är först när du skriver sweclockers.com över hela ryggen som det blir reklam, innan dess är det bara en tröja med ett motiv som säljs på sweclockers.

Permalänk
Medlem

Hade varit kul att se lite säljstatistik nästa tisdag, se hur mycket folk köpte!
Blir en mugg och ev en hoodie för min del.

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Kul initiativ, klickar kanske hem en kaffekopp vartefter!

Inser dock att själva loggan (gubben) är något jag sällan tänker på, men den faller mig inte riktigt i smaken. Den har väl hängt med hur länge som helst och kanske skulle behöva en skopa smink?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Hucke:

Kul initiativ, klickar kanske hem en kaffekopp vartefter!

Inser dock att själva loggan (gubben) är något jag sällan tänker på, men den faller mig inte riktigt i smaken. Den har väl hängt med hur länge som helst och kanske skulle behöva en skopa smink?

En skopa smink är på väg!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Ahlen:

Hade varit kul att se lite säljstatistik nästa tisdag, se hur mycket folk köpte!
Blir en mugg och ev en hoodie för min del.

Det går säkert att dela med sig av senare. Vi samarbetar med en annan part och har inga färska siffror att dela med oss av än :/. Vad jag hört är det över 100 muggar och kansle 200 plagg. Kul start och ännu roligare blir det att lägga till nya saker allteftersom.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Kläderna är inte riktigt min stil, men en kopp kommer det absolut bli

En annan sak som skulle varit roligt är en registreringsskylts hållare till bilen som det står Sweclockers på i stället för det tråkiga namnet på bilförsäljaren, eller ett klistermärke som man kan sätta på registreringsskylts hållaren.

Visa signatur

There is always a price to pay for convenient

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Det går säkert att dela med sig av senare. Vi samarbetar med en annan part och har inga färska siffror att dela med oss av än :/. Vad jag hört är det över 100 muggar och kansle 200 plagg. Kul start och ännu roligare blir det att lägga till nya saker allteftersom.

Nice! Så kul att ni äntligen fått upp en store

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Vad är storyn med monopol gubben i loggan? Aldrig tänkt en eftertanke kring han innan, men om man nu ska köpa Merch med han kan det vara kul att veta

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av seanhak:

Vad är storyn med monopol gubben i loggan? Aldrig tänkt en eftertanke kring han innan, men om man nu ska köpa Merch med han kan det vara kul att veta

Han har hängt med från den blå tiden, själva hjärtat i SweClockers webbmodemhistoria.

https://web.archive.org/web/20010413011324/www.sweclockers.co...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

@emilakered: Jag vill ha en SweLäskers t-shirt! Helst Trocadero inspirerad!

Permalänk
Medlem

Mugg och t-shirt är beställt! Hoppas också på musmattan :D.

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Känns lite gubbigt att ni bara har en gubbe som motiv och inga kvinnor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur länge slipper jag reklamen på hemsidan om jag beställer en mugg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av riiga:

299 för en t-shirt? Lite väl dyrt kan jag tycka...

Minns inte var jag läste det, men för några år sedan kom någon slags rapport om hur mycket en t-shirt som lägst kan kosta i Sverige om den ska vara juste, dvs inget barnarbete, slavlöner eller annat fanskap. Det beloppet var 300 SEK (ink moms etc). Som lägst, alltså. Utifrån det så anser jag att det är ett fullt skäligt pris, och absolut inte dyrt.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

bara trippel xl ? =( oss feta får fortsätta att inte bära coola grejer