Zotac GTX 1080 ti mini bytes/16 GB Corsair LPX 3200MHz säljes

Permalänk
Medlem

Zotac GTX 1080 ti mini bytes/16 GB Corsair LPX 3200MHz säljes

Som rubriken säger:

Har ett Zotac 1080 ti mini som jag skulle vilja byta ner mot något lite enklare.
Grafikkortet köptes i september förra året och elektroniskt kvitto från webhallen finns självklart.

Det som är intressant är följande:
GTX1070 ti/1080
AMD Vega 64

Självklart så vill jag ha lite pengar i mellanskillnad.
Sker bytet mot ett Vega 64 så byter jag gärna skärm samtidigt om detta skulle vara möjligt.

Har i dagsläget en AOC Agon AG271QG med IPS, 165hz och Gsync.
Skärmen är inköpt på Inet Malmö i oktober förra året och elektroniskt kvitto finns även här.
Lider som många av dessa exemplar av lite backlight bleed men fungerar riktigt bra överlag.

Alla byten sker mellan 4 ögon i Malmö med omnejd.
Skicka er erbjudanden via tråden eller PM så återkommer jag ifall det är något av intresse.

Har även ett 16GB ram minne som säljes (CMK32GX4M2B3200C16). Ena halvan av detta kit.
För detta vill jag ha 1300:- + eventuell frakt (kan bli billigare vid snabb affär).

Minnet köptes i samband med grafikkortet och fungerar utan problem att köra i 3200MHz med ryzen (har kört med dessa i 3200MHz på min Ryzen 1700x utan problem i snart 1 års tid nu.)
Kvitto finns från webhallen (elektroniskt).

Har referenser sen tidigare affärer här på sweclockers.

/Pontus

Läs hela annonsen här

Visa signatur

: )

Permalänk
Medlem

Tjena Pontus!

Jag har ett Palit GTX 1060 6gb som jag kan tänka mig att byta(+cash) mot ditt kort. Jag förstår att det inte är riktigt vad du ville, men tänkte att jag slänger ut frågan annars kan jag tänka mig att köpa det. Vad vill du ha för det i så fall?

/Felix

Permalänk
Medlem

Kan vara intresserad av ett byte om du har kortet kvar. Har ett EVGA GTX 1080 SC som jag köpte begagnat men i oöppnad kartong för ca 6 månader sedan.
Du har möjligtvis inte vägarna förbi Halmstad så bytet i så fall kan ske mellan fyra ögon samt att båda kan kontrollera att sakerna fungerar?
Hur mycket skulle du vilja ha i mellanskillnad om byte skulle vara aktuellt?

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

@bonno:

Jo kortet finns kvar men har tyvärr inte vägarna förbi halmstad den närmsta framtiden så vitt jag vet.
Skulle däremot kunna ta tåget upp någon helgdag för ett eventuellt byte så att båda korten kan testas på plats

Tänkte runt 1300-1500 i mellanskillnad för detta.
Skicka PM ifall det låter intressant.

/Pontus

Visa signatur

: )

Permalänk
Medlem

@Fexan:
Tyvärr lite för svagt kort då jag sitter på 1440p-skärm i dagsläget.
Därav att jag vill byta mot något som iallafall klarar av att driva de flesta spelen i denna upplösning
Men tack för visat intresse.

/Pontus

Visa signatur

: )

Permalänk
Medlem
Skrivet av raexxlol:

@bonno:

Jo kortet finns kvar men har tyvärr inte vägarna förbi halmstad den närmsta framtiden så vitt jag vet.
Skulle däremot kunna ta tåget upp någon helgdag för ett eventuellt byte så att båda korten kan testas på plats

Tänkte runt 1300-1500 i mellanskillnad för detta.
Skicka PM ifall det låter intressant.

/Pontus

Ska fundera lite extra på det, återkommer!

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Har kollat lite reviews och skippar nog bytet då kortet verkar vara en aning högljutt för min smak. :/

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

@bonno: Inga problem
Går dock att lösa genom att ändra BIOS till ett av Zotacs andra 1080ti då minivarianten har en förinställd och icke modifierbar fläktkurva som ligger på 30% i idle.

Visa signatur

: )

Permalänk
Medlem

@raexxlol: Tjenare,

Finns kortet kvar?

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

@raexxlol: Tjenare,

Finns kortet kvar?

Mvh

Yes det gör det!
Har du något i utbyte så är jag mer än gärna intresserad.
Skicka pm för mer info.

/Pontus

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

: )