Råkade radera sparad data PS3

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2018

Råkade radera sparad data PS3

Hejsan. Har ett stort problem. Här om dagen satt jag å spelade på min ps3 i stugan som jag haft offline i säkert 5 år. Har byggt på min minecraft värld när man varit där å regnet öst ner. Sen så råkade jag trycka fel och radera min spardata till spelet. Går det få tillbaka på nått sätt eller är det 100% kört? Antar att inget säkerhetskopieras eller så när man är offline eller hellre inte har valt att göra det dom sista åren?

Vad kan man göra? Mycket tacksam för svar 😊

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Mar 2013

Hur råkade du radera det? Genom spelet, eller satt du i menyn/mappen där de ligger och raderade där?

Tror dock det är kört oavsett ändå vad jag vet och värkar hitta så fins det nog inget sätt.

Hittade detta https://www.ifixit.com/Answers/View/71327/Is+there+any+way+to... och i så fall andra svaret, men låter väldigt konstigt om det skulle fungera då man bara flyttar allt från den ena till den andra.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2018

Det var inne i spelet. Hade sparat 5 spel och skulle ta bort 2 av dom så komme jag åt spaken just när jag skulle trycka på en så gick upp ett steg å sen ”ta bort” å sen var det borta. Jag var ouppmärksam på vad jag gjorde kan man säga. Satt å pratade med 2 kompisar samtidigt också. Tycker det är lite synd att dom inte ställer en kontrollfråga typ, är du säker du vill radera eller nått. Var bara 1 tryck å sen var det borta😕

Skickades från m.sweclockers.com