Boosta Färgerna I "Endast Spel"?

Permalänk
Medlem

Boosta Färgerna I "Endast Spel"?

Tjenare!

Söker annat alternativ än dom här för att boosta färgerna i "endast spel" och som man inte kan bli bannad för:

*Boosta färgerna via skärmen - ändrar dock färgerna för allt i windows och det vill jag ju inte, men man kan ju ha olika profiler, men då måste man aktivera den profilen varje gång man ska spela, även byta tillbaka när man spelat klart.

*Nvidia kontroll panel - även där ändrar färgerna för allt i windows

*Nvidia GeForce Experience - så kan lägga till valfria filters för bara spel, men det gör dock att man får mycket mindre fps och det vill man ju inte, även så brukar dessa inställningar man gjort tas bort lite då och då av windows, om man inte fixat det.

*Vibrancegui - så kan man ändra färgerna för enskilda spel och även windows om så önskas, allt är bra förutom att man får flickering i windows lite ibland vilket är rätt störande "typ halva skärmen ner till blinkar till ibland", även så vart jag ut-tabbad när jag körde pubg 1 gång men vet dock inte om det var på grund av detta program, men just flickering det såg jag folk fått via detta program medans det är igång.

/Mvh