SweLäskers – Greek Edition

Permalänk
Relik 📜

SweLäskers – Greek Edition

Eftersom det tydligen finns ett stort (?) intresse för när vi testar äcklig dricka har jag gått igenom arkivet och letat upp klipp som önnu inte finns i världens bästa forumdel – Bakom kulisserna!

Först ut, klippet som nästan startade allt. När undertecknad köpte grekisk Cola, sedan drog på föräldraledigt så @JonasT, @Kenneth och @Jacob tvingades smaka på egen hand.

#SweLäskers

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

tjao. jag skulle vilja rekommendera att prova och test dom här dryckerna.
jag hittar inte tråden där man kan rekommendera för sweläskers testerna.
så jag postar in det här. om det ej är tillåtet, får ni flytta denna inlägg eller skriva länken till där man kan rekommendera fölk och er att testa olika drickor.
här kommer bild och vart jag köpte dom iallafall. om ni inte får tag på dom eller så, kan jag lätt skicka några som ni kan prova, om det är så...

det är Amino pro drycker.
dryck 1: Sour Straps
dryck 2: Candy Peach
dryck 3: Fizzy Bottles

länken hur brukarna ser ut:

http://www.bilddump.se/bilder/20190210165636-79.136.81.150.jp...

dom finns att köpa på Dollar Store.

detta är något ni bör prova..

Visa signatur

Chassi: In Win Gnone, GPU1: Gainward RTX 3080 GS Gpu 2: gigabyte 1080 ti OC HDD/SDD: Samsung 970 EVO Plus 2TB, samsung evo 1tb, samsung 970 pro 512gb, 5st 2TB, optisk läsare: Asus Blue ray brunner Ram: Team Group 64GB CL16 3200hz, Moderkort: ASUS ROG Crosshair VIII Extreme, CPU: AMD Ryzen 9 5950X, CPU Kylare: ek-aio elite 360 d-rgb, PSU: silverstone 1500w 80c guld ( Im Music Producer. Vibrations Is God Sound )