Möjlighet till att arkivera trådar

Permalänk
Medlem

Möjlighet till att arkivera trådar

Hej!
Jag skulle vilja se en funktion på sajten där man kan arkivera trådar till senare tillfällen. Jag är väl medveten om att man kan följa trådar och på så sätt spara dom under "Följda trådar", men i takt med att trådarna växer i listan så blir det svårare att hålla koll och hitta rätt. Därför vore det smidigt med ytterligare en flik för "Arkiv" där man kan spara trådar som jag själv eller någon annan har skapat, för att ha möjlighet att vid ett kanske betydligt senare tillfälle ha möjlighet att plocka fram.

Något i stil med detta?

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Hej!
Jag skulle vilja se en funktion på sajten där man kan arkivera trådar till senare tillfällen. Jag är väl medveten om att man kan följa trådar och på så sätt spara dom under "Följda trådar", men i takt med att trådarna växer i listan så blir det svårare att hålla koll och hitta rätt. Därför vore det smidigt med ytterligare en flik för "Arkiv" där man kan spara trådar som jag själv eller någon annan har skapat, för att ha möjlighet att vid ett kanske betydligt senare tillfälle ha möjlighet att plocka fram.

Något i stil med detta?

https://i.postimg.cc/k4Q4GPs2/Capture.png

Hej,

Tack för din feedback.
Du skriver att din följa trådar lista växer väldigt fort, hur många trådar följer du i dagsläget? Går den kanske att korta ner på något sätt?
Jag ska ta den här frågan internet och kolla lite mer på det, så får vi se vad det landar i.

Mvh // Anton

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Hej Anton och tack för visat intresse!
Problemet med fliken "följda trådar" är att där samlas alla trådar som man dels valt att följa men även alla dom trådar som man har deltagit i en gång i tiden. Min lista är i skrivande stund uppe i 31 sidor. Det vore därför smidigt skulle jag tycka om man kunde separera trådar som man vill följa med dom som man deltar i, genom lösningen som jag givit ovan

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Hej Anton och tack för visat intresse!
Problemet med fliken "följda trådar" är att där samlas alla trådar som man dels valt att följa men även alla dom trådar som man har deltagit i en gång i tiden. Min lista är i skrivande stund uppe i 31 sidor. Det vore därför smidigt skulle jag tycka om man kunde separera trådar som man vill följa med dom som man deltar i, genom lösningen som jag givit ovan

Hej,

En sak som kanske underlättar är om du stänger av att automatiskt följa trådar du deltar i, du hittar den inställningen på profilen inställningssida (liten checkruta längst ner) så kommer det iaf inte fyllas upp med fler trådar än du själv väljer att aktivt följa.

Med det sagt ska jag lyfta den här diskussionen internt och som sagt, ta det därifrån.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W