Rockstar utesluter inte Red Dead Redemption 2 för PC/Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

@Orfi:
I fallet med cromebook, nej jag tänker inte lära mig stava det då det inte är värt det. Men i det fallet faktiskt Johan86c som den biten skulle till så ja, jag failade hårt. Kommer det ett klagomål på svengelska nu?

Då förstår jag läget, thanksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Jo det är ju skillnad på det viset men jag spelar t.e.x gta4 på min ps3fat 40gb och det är inte lätt men det är kul även om det laggar hehe..
Jag kör ju min ps4 kontroll på pc. Lättare att köra fordon med det. 😋
Men jag kan hålla med dig att det är lättare att styra och att känslan blir bättre,testade ju sig siege och bf1 på ps4/pro och fick bättre k/d på console än på pc hehe..😂

Skickades från m.sweclockers.com

De visar ju bara att du är bättre mot andra som använder sin handkontroll kontra M+K .

Permalänk
Medlem
Skrivet av crooxn:

De visar ju bara att du är bättre mot andra som använder sin handkontroll kontra M+K .

Haha nee är inte bättre, är nog mest tur. Har dock hört att Console spelare är sämre på FPS spel men vet inte om det stämmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Haha nee är inte bättre, är nog mest tur. Har dock hört att Console spelare är sämre på FPS spel men vet inte om det stämmer

Hade de varit tvärtom hade alla spel varit Krossplatform. Av samma anledning är alla e-sport spel på pc.

Skickades från m.sweclockers.com