Tangentbord liknande Razer Deathstalker chroma

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Grästorp
Registrerad
Mar 2005

Tangentbord liknande Razer Deathstalker chroma

Tjenare!

Efter ett mindre "fit of rage" så tvärdog mitt Razer deathstalker chroma för ett par dagar sedan, och när jag kollade på nätet så visar det sig att tangentbordet inte längre finns att köpa någonstans som som nytt.

När jag kollade på Razers hemsida så verkar det ju som att de har lagt ner produktionen fullständigt och gjort 2-3 nya tangentbord istället..

Så jag undrar då, vet någon ett liknande tangentbord som det jag hade? Kraven är att det ska inte vara hel-mekaniskt.. (vill jag ha tangenter som låter som en 40-tals skrivmaskin så kan jag låna mormors) och personligen så gillar jag de låga tangenterna som påminner om ett laptop-keyboard... RGB är ett plus eftersom jag finner det ganska mysigt med färgerna när jag sitter och spelar sent på kvällar/nätter

Gaming: Intel i7 4770-K 3,5GHz | ASUS 780GTX | 8GB Corsair | ASUS mobo | 1st Samsung SSD 128Gb | 1st Samsung SSD 256Gb | 1st Western Digital 1Tb |
Server: Intel i7 920 | XFX ATI 5970 | 6GB Corsair | ASUS Xtreme | 1st Intel SSD 80Gb | 1st Samsung 500Gb | 4st Western Digital 1Tb | 2st Seagate 2Tb