Permalänk
Avstängd

Help what is my old PC Worth?:)

hello i got an old computer just standing around thinking about selling it but dont know what it is worth plzz help...

Specs:gigabyteGA-970A-DS3
amd 8350
Cooler Master Hyper 212 Evo
geforce gtx760 2gb oc
corsair cx750m
intel 120gb ssd. ... and it all works what do you guys think it´s worth? thankfull for anser.

§3.1
Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Maybe 1000 SEK. At best. No warranties left and better performing brand new parts can be had for like 3000 SEK from retailers.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

TS skriver ju på svenska i sina andra trådar? Hackat konto?

Det är ett väldigt brett spann på Blocket, men 1000 kr går säkert att få.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Avstängd

nej fan inte hackat men pratar så mycket engelska så i bland glömmer man bort vart man skriver hehe

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv