Harry Potter världen RPG

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söder om fjällen
Registrerad
Sep 2012

Harry Potter världen RPG

https://thumbs.gfycat.com/FocusedSparseArmyant-mobile.mp4

"Set in the 19th Century (1800's) Wizarding World, this 3rd person open-world action RPG game centers around your character with unique abilities who has eared a late acceptance to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry."

Här är en mirror av den raderade video som någon smygfilmade och la upp på YouTube.

Kan blir bra men kan också bli mycket dåligt. Jag ser fram emot det i alla fall!

Reddit tråd

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2015

@Ziddie: Jäklar! Fick lite minihype där!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Ja det ser onekligen intressant ut. Ryktas att det är Rocksteady (Batman-spelen) som ligger bakom.

i5 3570k @ 4,4 // Hyper 212 EVO // Zotac 980ti Amp Edition // 16GB HyperX DDR3 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Ziddie:

https://thumbs.gfycat.com/FocusedSparseArmyant-mobile.mp4

"Set in the 19th Century (1800's) Wizarding World, this 3rd person open-world action RPG game centers around your character with unique abilities who has eared a late acceptance to Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry."

Här är en mirror av den raderade video som någon smygfilmade och la upp på YouTube.

Kan blir bra men kan också bli mycket dåligt. Jag ser fram emot det i alla fall!

Reddit tråd

Pff HP !

Var är mitt Discworld MMO !!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2017

Filmerna är fett bra så hoppas de kan göra nåt eget utav detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2014
Skrivet av Jonny Myran:

Ja det ser onekligen intressant ut. Ryktas att det är Rocksteady (Batman-spelen) som ligger bakom.

Större chans dock att det är Avalanche Software som skapar det (inte svenska Avalanche studios, utan de som gjort disney infinity serien). De ska tydligen ha sökt personer som kunde saker om England osv. för ett liknande spel. Dessutom ägs de också utav Warner Bros.

Win 10 maskin: Core 2500 | Integra M 550W | Core i5 4690K | Asus Z97-A | GTX 1060 6GB | Vengeance LP 4x4GB
Win XP maskin: Core 1100 | 550W | AMD Athlon II | MSI GF615M-P33 | ATI HD5670 | Vengeance LP 2x4GB
Laptop: Lenovo Flex 3-1580

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006
Skrivet av Mr_Enric:

Större chans dock att det är Avalanche Software som skapar det (inte svenska Avalanche studios, utan de som gjort disney infinity serien). De ska tydligen ha sökt personer som kunde saker om England osv. för ett liknande spel. Dessutom ägs de också utav Warner Bros.

Jo tack, jag har också läst Eurogamer-artikeln som bekräftar att det inte är Rocksteady och som pekar ut Avalanche Software som möjlig utvecklare

i5 3570k @ 4,4 // Hyper 212 EVO // Zotac 980ti Amp Edition // 16GB HyperX DDR3 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2014
Skrivet av Jonny Myran:

Jo tack, jag har också läst Eurogamer-artikeln som bekräftar att det inte är Rocksteady och som pekar ut Avalanche Software som möjlig utvecklare

Skulle dock hellre sett Rocksteady, mem tycker det ser mycket bra ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Win 10 maskin: Core 2500 | Integra M 550W | Core i5 4690K | Asus Z97-A | GTX 1060 6GB | Vengeance LP 4x4GB
Win XP maskin: Core 1100 | 550W | AMD Athlon II | MSI GF615M-P33 | ATI HD5670 | Vengeance LP 2x4GB
Laptop: Lenovo Flex 3-1580

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2009

Det ser verkligen lovande ut! Måtte spelet inte sabbas av mikrotransaktioner och annan skit bara.