köpte amd RX 580 vars/när får jag kod till AMD Rewards

Permalänk
Medlem

köpte amd RX 580 vars/när får jag kod till AMD Rewards

Hej, Jag köpte i helgen ett RX 580 4gb från i-net, det står på deras sida (och även på amd's hemsida) att jag ska få med en promotion kod för 3 spel, Assassin’s Creed® Odyssey, Strange Brigade® samt Star Control®: Origins. Idag anlände kortet med posten, problemet är bara att jag inte fått någon kod till dessa spel. Nu är min fråga, när/vars/hur får jag tillgång till denna kod?

Här är även en länk till amd's hemsida där RX 580 samt i-net är listade som en återförsäljare med detta erbjudande:

AMD game offer

Permalänk
Inet
Skrivet av esoneson:

Hej, Jag köpte i helgen ett RX 580 4gb från i-net, det står på deras sida (och även på amd's hemsida) att jag ska få med en promotion kod för 3 spel, Assassin’s Creed® Odyssey, Strange Brigade® samt Star Control®: Origins. Idag anlände kortet med posten, problemet är bara att jag inte fått någon kod till dessa spel. Nu är min fråga, när/vars/hur får jag tillgång till denna kod?

Här är även en länk till amd's hemsida där RX 580 samt i-net är listade som en återförsäljare med detta erbjudande:

AMD game offer

Hej!

Koden ska skickas till er mejladress, har du inte fått den så återkom gärna i PM med ert ordernummer så kikar vi om vi kan få fram den.

Händer även att koden kommer i skräpposten, så kika där också!

Med vänliga hälsningar,
Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

samma sak för mig (inget i skräpposten). nu när jag gick in på produktsidan igen, när kampanjen är över, så har Inet lagt till att man måste lägga till en separat Spelkupong värd 499kr* i sin order - detta fanns inte under kampanjtiden trots att man ändå gjorde reklam att spelen skulle ingå.

har redan skickat ett supportärende till inet så jag avvaktar någon dag och ser vad de svarar först

(* https://www.inet.se/produkt/5414752/spelkupong-amd-go-big )

Permalänk
Inet
Skrivet av Cirap:

samma sak för mig (inget i skräpposten). nu när jag gick in på produktsidan igen, när kampanjen är över, så har Inet lagt till att man måste lägga till en separat Spelkupong värd 499kr* i sin order - detta fanns inte under kampanjtiden trots att man ändå gjorde reklam att spelen skulle ingå.

har redan skickat ett supportärende till inet så jag avvaktar någon dag och ser vad de svarar först

(* https://www.inet.se/produkt/5414752/spelkupong-amd-go-big )

Hej Cirap!

Vänligen PMa ert ordernummer till oss så kollar vi på det om du inte redan har kontaktat vår kundservice!

Med vänlig hälsning,
Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

@Inet: jag har redan fått svar på min mail direkt från er support och fått min kod. Men tack ändå