SweClockers Meet & Geek i Skellefteå den 9 november

Permalänk
Medlem

Ölar upp mig själv (av ekonomiska skäl) innan jag drar mig mot stadskällaren, vi syns där om ca 40-60 min!

Visa signatur

"Oh glorious cheeseburger… we bow to thee. The secrets of the universe are between the buns..."
"All my farts come straight from hell, you're already dead if you notice a smell"

Permalänk
Medlem

Jag och dlapinb gör samma I ett litet hotellrum 50 m från stadskällaren! Väl mött!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av wowsers:

Ölar upp mig själv (av ekonomiska skäl) innan jag drar mig mot stadskällaren, vi syns där om ca 40-60 min!

Skrivet av skippy_pewpew:

Jag och dlapinb gör samma I ett litet hotellrum 50 m från stadskällaren! Väl mött!

Skickades från m.sweclockers.com

Vi sitter på Stadskällaren nu!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

På väg ner nu! Vi ses!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Relik 📜

Oroväckande tyst i den här tråden idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Oroväckande tyst i den här tråden idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag gjorde kanske en tidig sorti men det har varit en lång vecka med mycket som har hänt så det var nödvändigt. Får tacka alla som dök upp, förutom @Grabbengrå för att umm ja

Visa signatur

räserdator+

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av biew:

Jag gjorde kanske en tidig sorti men det har varit en lång vecka med mycket som har hänt så det var nödvändigt. Får tacka alla som dök upp, förutom @Grabbengrå för att umm ja

Haha kärlek på hög nivå som alltid

Visa signatur

Spel PC: AMD 5 2600X, 16GB DDR44 3000MHz, GF RTX 2080, Asus Crosshair VII HERO, acer predator x34a, Samsung EVO SSD 960 1.5TB,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grabbengrå:

Haha kärlek på hög nivå som alltid

Alltid, just ja du var ju bromskloss när man skulle på muggen, därför får du björnkram

Visa signatur

räserdator+

Permalänk
Medlem

Det va kul igår! Och mår oförtjänt bra idag! Trött i stämbanden dock!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem

Tack för en riktigt trevlig kväll igår!

Visa signatur

PC: ASUS PRIME Z370-A - I7 8700K @ 4.5 GHz - ASUS GTX 1080Ti - 32GB DDR4 G.SKILL - M.2 Samsung 970 EVO x2 RAID -

Hemserver: Proxmox - PfSense - ASUS X99-A - I7 5820K @ 4.5GHz - 32GB DDR4 G.SKILL - RAID10 4x4TB HDD - 120x2 SSD -

Permalänk
SpelClockers

Jag hade det riktigt bra måste jag säga, även om jag nu åkte där vid 23snåret. Riktigt kasst väder hem men då barnen tvingat med mig på Leos idag så är jag glad att jag kom i säng i tid.

Tack för en suverän meet and geek

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

wololooooooooooooooooooo

Permalänk
Medlem

Ja det var helt toppen igår, tack allihopa! Det kunde ha varit bättre väder under resan hem, dimma regn och spårig slask. Nu är man hemma iaf och ska se vad man ska hitta på till middag!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tack för en toppenkväll! Det var inte vårt största, men klart det trevligaste Meet & Geek vi gjort hittills. Det här gör vi om i #framtiden och då i Umeå, så Team Vilhelmina får något kortare ressträcka.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Tack allihopa! Det var riktigt kul och ska helst klart vara med när det händer fler gånger

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Galleri uppe med mugshots på de lyckliga vinnarna @Makkan @skippy_pewpew och @Grabbengrå!

SweClockers Meet & Geek i Skellefteå 2018!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner