Planerar du att köpa Call of Duty Black Ops 4 på skiva? Läs detta först.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jul 2018

Planerar du att köpa Call of Duty Black Ops 4 på skiva? Läs detta först.

Skrivet av Activision:

The day one update package is roughly 50 GB. Download speeds may vary based on region, platform, connection type, and the speed of your internet connection.

😂😂😂😂

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Jan 2005

Sweet! lol
Så vad man egentligen köper måste alltså vara en demo på skiva, och rätten till skarp DL

MSI Z370-A Pro / EVGA 850W G3 / i5-8600K Delid @ 4.8Ghz /
GTX 1070Ti / 16GB Corsair LPX @ 3200Mhz / 3x500GB SSD /
Acer Predator XB271H

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013

Jag bryr mig inte så mycket om filerna är stora för det går hyfsat snabbt att ladda ner ändå men jag avstod röst eftersom jag inte har tänkt att köpa Call of Duty Black Ops 4 ändå oavsett hur stort det är.

Jag har för övrigt ingen skivläsare i datorn så det blir 100% från nätet när jag köper något.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2008

Inte det värsta som hänt. GTA V med sina femtioelva skivor i den fysiska utgåvan behövde ju ladda ned drygt 30GB innan eventuella uppdateringar. Det var värre när man satt där med 8 Gbit/s adsl. Har hunnit skaffa fiber sedan dess så nu spelar det mindre roll..

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || ASUS Z87-Pro || Intel i7 4770k + Thermalright Silver Arrow Extreme || RTX 2080 || A-data 16GB DDR3 || 4TB HDD + 180GB SSD || Win7 Ultimate 64 || http://goo.gl/J2n1Xg || Flickr

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005

Min dator har ändå ingen CD-spelare och jag kommer inte köpa spelet.

Så för min del är inte detta något problem alls

Adblocker,BigMacbookPro, #METOOintelinside, #INTEL#nvidia1080ti

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jul 2018

Om ni inte ska köpa spelet på konsol, varför kommenterar ni då?

Ni är inne i konsolavdelningen, inte PC.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Sep 2002

Kan de inte låta en ladda ner Blackout som standalone? 99% av PC-spelarna kommer väl uteslutande spela det ändå.

Skrivet av Pruttans:

Såg faktiskt bara tråden under "nytt i forumet" och såg ingenting i huvudposten som sade vilken plattform det rör sig om. Du har tekniskt sett rätt men om du postar om BO4 på Sweclockers så tror jag nästan bara PC-spelare kommer svara

Intel Core i5 8400 * Corsair LPX 16GB 3000MHz * MSI Z370 Gaming Pro Carbon * Gigabyte Aorus GTX 1080Ti * Samsung 850 EVO 250GB + Samsung 860 EVO 500GB * Fractal Design Meshify C TG * Corsair RM750x

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013
Skrivet av Pruttans:

För att det inte syns vilken avdelning man är på, när man surfar på swecklockers på mobilen.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Moderator
Geeks Gaming
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Jan 2012

** Tråd låst **

Tyvärr saknar tråden diskussionsunderlag.

Kom in och häng med oss på Geeks Discord!