Planerar du att köpa Call of Duty Black Ops 4 på skiva? Läs detta först.

Permalänk
Avstängd

Planerar du att köpa Call of Duty Black Ops 4 på skiva? Läs detta först.

Skrivet av Activision:

The day one update package is roughly 50 GB. Download speeds may vary based on region, platform, connection type, and the speed of your internet connection.

😂😂😂😂

Permalänk
Medlem

Sweet! lol
Så vad man egentligen köper måste alltså vara en demo på skiva, och rätten till skarp DL

Visa signatur

MSI Z370-A Pro / EVGA 850W G3 / i5-8600K Delid @ 4.8Ghz /
GTX 1070Ti / 16GB Corsair LPX @ 3200Mhz / 3x500GB SSD /
Acer Predator XB271H

Permalänk
Medlem

Jag bryr mig inte så mycket om filerna är stora för det går hyfsat snabbt att ladda ner ändå men jag avstod röst eftersom jag inte har tänkt att köpa Call of Duty Black Ops 4 ändå oavsett hur stort det är.

Jag har för övrigt ingen skivläsare i datorn så det blir 100% från nätet när jag köper något.

Permalänk
Medlem

Inte det värsta som hänt. GTA V med sina femtioelva skivor i den fysiska utgåvan behövde ju ladda ned drygt 30GB innan eventuella uppdateringar. Det var värre när man satt där med 8 Gbit/s adsl. Har hunnit skaffa fiber sedan dess så nu spelar det mindre roll..

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Avstängd

Min dator har ändå ingen CD-spelare och jag kommer inte köpa spelet.

Så för min del är inte detta något problem alls

Permalänk
Avstängd

Om ni inte ska köpa spelet på konsol, varför kommenterar ni då?

Ni är inne i konsolavdelningen, inte PC.

Permalänk
Inaktiv

Kan de inte låta en ladda ner Blackout som standalone? 99% av PC-spelarna kommer väl uteslutande spela det ändå.

Skrivet av Pruttans:

Om ni inte ska köpa spelet på konsol, varför kommenterar ni då?

Ni är inne i konsolavdelningen, inte PC.

Såg faktiskt bara tråden under "nytt i forumet" och såg ingenting i huvudposten som sade vilken plattform det rör sig om. Du har tekniskt sett rätt men om du postar om BO4 på Sweclockers så tror jag nästan bara PC-spelare kommer svara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttans:

Om ni inte ska köpa spelet på konsol, varför kommenterar ni då?

Ni är inne i konsolavdelningen, inte PC.

För att det inte syns vilken avdelning man är på, när man surfar på swecklockers på mobilen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

** Tråd låst **

Tyvärr saknar tråden diskussionsunderlag.

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!