Endast RTX 2080 TI beställningar! Har ni fått ert och i så fall vilken butik och när beställde ni?

Permalänk
Medlem

Endast RTX 2080 TI beställningar! Har ni fått ert och i så fall vilken butik och när beställde ni?

Hej tänkte vi startar en tråd för alla som beställt TI versionen av 2080 snälla inga kommentarer från er som inte beställt/fått detta kortet.

Själv beställde jag 28/9 från Mr pc ett Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti Gaming OC HDMI 3xDP 11GB som skulle finnas i lager och fick samma kväll ett kolli nr men när dom inte skickat det efter en vecka som skulle vara deras längsta behandlingstid så hörde jag av mig och då blev jag uppringd och fick veta vad dom senare skrivit på deras rtx länkar att dom får in kortet först i november...

I samband med samtalet fick jag veta att dom skulle få in MSI korten tidigare den 12 oktober så jag ändra då till ett:

MSI GEFORCE RTX 2080 TI GAMING X TRIO HDMI 3XDP 11GB som jag skulle få idag men det verkar inte som det med tanke på mitt kolli nr är fortfarande inte ens mottaget av dhl.. blir väl att höra av mig till dom igen nu har dom dessutom skrivit 3/12 på detta kortet..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA