Battlefield 5 Singleplayer Trailer

Permalänk
Geeks Gaming

Battlefield 5 Singleplayer Trailer

Jag blev extremt hypad på denna
Även om vissa delar inte till 100 passa in för mig så är jag lätt på att spela allt. Själv va jag extremt besviken på BF1s kampanj då mycket av de påhittat... typ som att storma upp för en kulle i mega rustning och döda en hel armé själv.

Vad jag ser av trailern så kommer man spela:
Norsk motståndare.
Franska Afrikanska Armén
Brittisk Kommandosoldat
Tysk pansar.
Pilot av något slag.

Jag hoppas ju då på att karaktärerna pratar sina vanliga språk vilket hintas om i Trailern

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Avstängd

Hur fungerar early access/beta access? läste någonstans att de som beställt digital deluxe versionen får tillgång till betan idag den 16? och de som förbeställd standard versionen får tillgång på fredag 19e?

Stämmer det, eller är det gammal info?

Permalänk
Geeks Gaming
Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv

Får man spela någon av axelmakterna i single player läget? eller är det gamla vanliga alla ska spela allierad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Hur fungerar early access/beta access? läste någonstans att de som beställt digital deluxe versionen får tillgång till betan idag den 16? och de som förbeställd standard versionen får tillgång på fredag 19e?

Stämmer det, eller är det gammal info?

Beta idag?? Bokade spelet innan förra Open beta och har inte hört något om en ny beta idag

Permalänk
Geeks Gaming

@anon186265: Gamla vanliga? Du kommer spela som Norsk motståndare. Fransk Afrika soldat.

Men ja det är sagt att man ska kunna spela tysk. Dock tror jag det även är sagt att den singleplayer delen kommer efter spelet släppts

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

@Peterpanik: Gamla vanliga? Du kommer spela som Norsk motståndare. Fransk Afrika soldat.

Men ja det är sagt att man ska kunna spela tysk. Dock tror jag det även är sagt att den singleplayer delen kommer efter spelet släppts

Tack för svar!

Jag är ju rätt trött på att spela allierad. I alla fall dom flesta spel jag har lirat genom åren så har det alltid varit allierade. Vill gärna spela från en annan synvinkel också nämligen.

Men roligt att man kanske kommer att få lira det nu om det stämmer det du säger!

Permalänk
Skrivet av Dredd:

Hur fungerar early access/beta access? läste någonstans att de som beställt digital deluxe versionen får tillgång till betan idag den 16? och de som förbeställd standard versionen får tillgång på fredag 19e?

Stämmer det, eller är det gammal info?

Du är en månad tidig bara, annars var det nog rätt.

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Avstängd

BFV the Movie
Ljud och bild klassisk dice.
spelkänslan har ju varit noll senaste spelen och lär inte bli bättre

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Flopper:

BFV the Movie
Ljud och bild klassisk dice.
spelkänslan har ju varit noll senaste spelen och lär inte bli bättre

I betan va bästa spelkänslan sedan BF3. Om inte bättre då spelet hade hyfsat fungerande nätkod

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Var är Ryssarna? Nä för all del DICE, visa några påhittade berättelser istället för att visa homage för dom tiotals miljoner ryssar som förlorade livet under kriget.

Hollywood fasaden väger inte upp det utarmade gameplayet.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Naxos:

Var är Ryssarna? Nä för all del DICE, visa några påhittade berättelser istället för att visa homage för dom tiotals miljoner ryssar som förlorade livet under kriget.

Hollywood fasaden väger inte upp det utarmade gameplayet.

Känns som folk inte läst vad spelet handlar om. Finns en anledning till varför ryssarna inte är med. Dom kör Tides of war och börjar på västfronten i början av kriget. Samma anledning som att USA eller Japan inte är med.
Och gör dom om ryssarna så hoppas jag på att dom visar mer om dom miljonerna ryssarna själv dödade av sina egna.

Och det är extremt få ww2 spel där det inte är "påhittat".

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Geeks Gaming

Mer info

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Så länge det inte finns FF mode så kommer BF aldrig vara ett bra spel för min del

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Geeks Gaming

@AMD-FX: FF har funnits i nästan alla BF spel? Finns många servrar i bf4 som kör med de.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv

Snyggt som tusan. Jag har bara en liten undran och det är om det är roligt?
Det känns som det blir Red dead redemption 2 för mig istället.

Permalänk
Medlem

Måtte vi bara få våra 2080ti´s tills 20e nov. Spelet kommer bli kanon.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1