Inet spårar upp användare som ger dåliga omdömen på prisjakt o erbjuder mutor ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

Inet spårar upp användare som ger dåliga omdömen på prisjakt o erbjuder mutor ?

Verkar som Inet har satt i system att försöka spåra upp användare som ger dåliga omdömen på prisjakt och erbjuder mutor mot att man ändrar sitt omdöme till positivt ? Detta tycker jag är rätt så allvarligt, här är t ex ett omdöme hur en användare upplever, jag tycker inte detta är ok som Inet gör verkligen inte...

Ringa och trakassera folk sena kvällar? hur är detta acceptabelt att ens göra kan man undra? skärpning alltså!

Uppdatering 2018-09-21: Inet har förföljt mig på diverse forum och försökt "kompensera" mig till att ändra mitt omdöme. De har även ringt mig ett antal gånger sena kvällar. Nu har de även anmält mitt omdöme till Prisjakt och försöker få det borttaget. Du kan ju som konsument själv avgöra om detta är ett seriöst företag du vill handla av... Jag kommer ALDRIG mer handla av Inet!

Ursprungligt omdöme:

Mycket strul på sista tiden. Kundtjänst har ingen aning om vad som händer och är ofta oförskämda, det verkar inte finnas någon kommunikation inom företaget. Har en retur som mottogs den 21/8 och inte ens är påbörjad ännu. Med tanke på att Inet oftast har högre priser än konkurrenterna så handlar jag nog någon annan stans nästa gång.

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006

Den faktiska recensionen kan för övrigt läsas här i original:

https://prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=141&o=rating&rev=1

Användaren Zeecors verkar överlag ha det svårt hos flera välrenomerade återförsäljare.

https://www.prisjakt.nu/minsida.php?a=Zeecor&do=omdomen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2007

Det här tar jag med en stor näve salt, luktar missnöjd kund som överdriver en aning.

Självklart förnekar jag inte att det eventuellt varit problem, men läggs det fram något som helst bevis?
Eller åtminstone något som understryker att personen faktiskt talar sanning?

Beef?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Aug 2009

Det är ju en sak att se att man kanske kunde behandlat en kund böttre och erbjuda någon kompensation. Det är ju bra PR. Men att göra det emot att en konsument skall ändra ett redan lagt omdömme om ett händelseförlopp som redan skett tycker jag i det närmaste kan kallas vid ek muta.

Asus Zenith Extreme | 32gb DDR4 3200MHZ CL14 | Threadripper 1950X | 1080Ti
Asus Z97 Pro Gamer | 32gb ram DDR3 2400MHz | i7 4790k | 2 x R9 390 - Barnen fått ta över
Asrock P67 Extreme4 rev3 | 16gb DDR3 2400MHz | i7 2600K | R9 290 - Barnen fått ta över
En massa bärbara, servrar, RPi's och andra boxar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Zixxel:

Det här tar jag med en stor näve salt, luktar missnöjd kund som överdriver en aning.

Självklart förnekar jag inte att det eventuellt varit problem, men läggs det fram något som helst bevis?
Eller åtminstone något som understryker att personen faktiskt talar sanning?

Man skall alltof vara skeptisk. Dock har detta beteende på andra platformar rapporterats som urspitt. Så det låter inte omöjligt.

Asus Zenith Extreme | 32gb DDR4 3200MHZ CL14 | Threadripper 1950X | 1080Ti
Asus Z97 Pro Gamer | 32gb ram DDR3 2400MHz | i7 4790k | 2 x R9 390 - Barnen fått ta över
Asrock P67 Extreme4 rev3 | 16gb DDR3 2400MHz | i7 2600K | R9 290 - Barnen fått ta över
En massa bärbara, servrar, RPi's och andra boxar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Jan 2005

Att ha vilja att kompensera missnöjda kunder är ju aldrig fel, men inte på detta sätt om det visar sig finnas sanning bakom. Är dock skeptisk.

MSI Z370-A Pro / EVGA 850W G3 / i5-8600K Delid @ 4.8Ghz /
GTX 1070Ti / 16GB Corsair LPX @ 3200Mhz / 3x500GB SSD /
Acer Predator XB271H

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Dec 2012

Användaren i fråga verkar ha extrem otur med alla sina köp! Jag ifrågasätter även faktan i omdömet i och med att det inte finns några som helst bevis för någonting alls. Det enda vi har är en anonym användare som skrivit ett omdöme på prisjakt.

Att företag vill kompensera/muta för att få tyst på folk är inget nytt. Jag fick själv en Hue+ gratis från NZXT bara för att jag klagade över produkten på deras subreddit.

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB Adata | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Windows 10 | Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | Corsair Node PRO RGB
EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 PRO 128GB
Samsung 850 EVO 250GB | WD Blue 1TB | Cryorig H5 Ultimate

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm/Värmdö
Registrerad
Feb 2007
Skrivet av inquam:

Det är ju en sak att se att man kanske kunde behandlat en kund böttre och erbjuda någon kompensation. Det är ju bra PR. Men att göra det emot att en konsument skall ändra ett redan lagt omdömme om ett händelseförlopp som redan skett tycker jag i det närmaste kan kallas vid ek muta.

Alla företag som har någon form av dedikerad kundservice arbetar normalt aktivt på olika sätt att försöka vända missnöjda kunder?! All form av kompensation för att du är missnöjd är en form av muta för att du ska bli nöjd. Att dom ringer upp missnöjda kunder är ett sätt att visa att de "bryr sig".

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tranås
Registrerad
Jan 2013

Kanske dags för @jacob att gör lite grävande journalistik, och se om det finns någon sanning?

Bra rekommendationer för ljud mm https://www.reddit.com/r/Zeos/
CPU i5 4670k MB Asrock Z87 pro 3 RAM 16GB GPU EVGA 980 SC PSU be quiet L8 600w SSD Crucial BX200 480GB Chassi Lian Li pc-a55b
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 och Hyperx cloud gaming

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Min rent praktiska erfarenhet är att för några år sedan var deras kundservice katastrofal, men de senare åren har de skärpt sig, det har fungerat bra de gånger jag beställt i senare tid. Ja, de har ju förstås mutat mig litet med pingvinstänger...

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Det är farligt att leva, dödligheten lär vara 100%

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av HazZarD:

Verkar som Inet har satt i system att försöka spåra upp användare som ger dåliga omdömen på prisjakt och erbjuder mutor mot att man ändrar sitt omdöme till positivt ? Detta tycker jag är rätt så allvarligt, här är t ex ett omdöme hur en användare upplever, jag tycker inte detta är ok som Inet gör verkligen inte...

Ringa och trakassera folk sena kvällar? hur är detta acceptabelt att ens göra kan man undra? skärpning alltså!

Uppdatering 2018-09-21: Inet har förföljt mig på diverse forum och försökt "kompensera" mig till att ändra mitt omdöme. De har även ringt mig ett antal gånger sena kvällar. Nu har de även anmält mitt omdöme till Prisjakt och försöker få det borttaget. Du kan ju som konsument själv avgöra om detta är ett seriöst företag du vill handla av... Jag kommer ALDRIG mer handla av Inet!

Ursprungligt omdöme:

Mycket strul på sista tiden. Kundtjänst har ingen aning om vad som händer och är ofta oförskämda, det verkar inte finnas någon kommunikation inom företaget. Har en retur som mottogs den 21/8 och inte ens är påbörjad ännu. Med tanke på att Inet oftast har högre priser än konkurrenterna så handlar jag nog någon annan stans nästa gång.

Finns snart ingenstans för dig att handla längre...

Skickades från m.sweclockers.com

"Whether you think you can or you can't, you're right!"

I7 4790K @ 4,8ghz, Corsair 110i GT, Titan X Maxwell, 32 Gb 1600 Mhz RAM, 2 st 256 SSD i RAID0 för spel, 512 gb SSD systemdisk., Tascam US-2000 ljudkort. Skärm: Philips BDM4065UC 40" 4k.

+ Massa andra datorer i varje hörn av huset.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Chris_Kadaver:

Alla företag som har någon form av dedikerad kundservice arbetar normalt aktivt på olika sätt att försöka vända missnöjda kunder?! All form av kompensation för att du är missnöjd är en form av muta för att du ska bli nöjd. Att dom ringer upp missnöjda kunder är ett sätt att visa att de "bryr sig".

Dock skillnad oå att ringa och fråga vad som gick fel i ett arbete att förböttra för framtiden, eller tex skicka med npgot litet extra i ett paket och en lapp där det står "ber om ursäkt att leveransen dröjt" och att erbjuda någon ersättning för att ändra ett omdömme. Det är lika ok som att en recensent skriver vad de verkligen tycker om en produkt och sedan erbjuds pengar för att ändra sin recension.

Asus Zenith Extreme | 32gb DDR4 3200MHZ CL14 | Threadripper 1950X | 1080Ti
Asus Z97 Pro Gamer | 32gb ram DDR3 2400MHz | i7 4790k | 2 x R9 390 - Barnen fått ta över
Asrock P67 Extreme4 rev3 | 16gb DDR3 2400MHz | i7 2600K | R9 290 - Barnen fått ta över
En massa bärbara, servrar, RPi's och andra boxar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm/Värmdö
Registrerad
Feb 2007
Skrivet av inquam:

Dock skillnad oå att ringa och fråga vad som gick fel i ett arbete att förböttra för framtiden, eller tex skicka med npgot litet extra i ett paket och en lapp där det står "ber om ursäkt att leveransen dröjt" och att erbjuda någon ersättning för att ändra ett omdömme. Det är lika ok som att en recensent skriver vad de verkligen tycker om en produkt och sedan erbjuds pengar för att ändra sin recension.

Jag ser ingen skillnad. Det är ett företag som vill tjäna pengar?! Bättre att de talar klarspråk och säger vad de vill än att låtsas bry sig? Jag hade uppskattat ärligheten om det var jag. Det är dina pengar dom vill åt, inte klappa dig på huvudet för att vara snälla. Klart de samtidigt förbättrar sina rutiner i den mån det är ekonomiskt gångbart för största möjliga vinst. I vissa fall är det mer ekonomiskt gångbart att betala någon att hålla käften, uppenbarligen.

Det är inte alltid förändrade rutiner kostar mindre än några få missnöjda kunder som man kan försöka stryka medhårs när det väl behövs. Sen kan man ju alltid säga att man är tacksam för feedbacken och att man ska se över rutinerna för framtiden. Men det är som sagt bara ord många gånger.

Tycker däremot synd om dessa människor som ska vara företagets "human shield" och tvingas ta dessa samtal med kunder.

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2005
Skrivet av Vinolik:

Användaren i fråga verkar ha extrem otur med alla sina köp! Jag ifrågasätter även faktan i omdömet i och med att det inte finns några som helst bevis för någonting alls. Det enda vi har är en anonym användare som skrivit ett omdöme på prisjakt.

Att företag vill kompensera/muta för att få tyst på folk är inget nytt. Jag fick själv en Hue+ gratis från NZXT bara för att jag klagade över produkten på deras subreddit.

Ja, visst alla kan råka ut för dålig support. Att se att personen i fråga har råkat ut för dålig support från Classe, komplett, skruvat och inet känns ju föga rimligt.

What evah! i'll do what i want!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Maj 2012

Klassisk person som ger högsta eller lägsta betyg, noll självinsikt om hur hur man själv ska bete sig i sociala sammanhang. Jag kan lova att personen i fråga använder en skarp ton redan vid första kontakt med supporten.
Vet inte om det kan ses som muta om någon vill kompensera dig med motprestation för att något gått lite snett, det känns helt legitimt och definitivt något jag skulle se som positivt OM jag inte var tvungen att ge en 10a och låtsas att allt var guld och gröna skogar.

Chassi: Louqe Ghost S1 | CPU: Intel 6700 | Kylare: Noctua NH-L12 | Ram: 16 GB DDR4 | GPU: ZOTAC GeForce GTX 970 | MB: MSI H170i Pro AC | PSU: Corsair SF450 | SSD: Samsung 960 EVO |
Skärm: Acer Predator XB241YU | Ljud: HD650+NuForce uDAC 3 |

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009

Hej alla

Det kan vara bra att tänka på att det nödvändigtvis inte är TS som har postat omdömet på prisjakt utan endast uppmärksammar det

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2002

Praktexempel på person som bara ser världen svart eller vitt, bara ignorera och gå vidare.

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013

Det är väldigt känslig och kritisera inet på Sweclockers.
Personligen har jag haft både positivta men även negativa erfarenheter från detta företag.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Chris_Kadaver:

Jag ser ingen skillnad. Det är ett företag som vill tjäna pengar?! Bättre att de talar klarspråk och säger vad de vill än att låtsas bry sig? Jag hade uppskattat ärligheten om det var jag. Det är dina pengar dom vill åt, inte klappa dig på huvudet för att vara snälla. Klart de samtidigt förbättrar sina rutiner i den mån det är ekonomiskt gångbart för största möjliga vinst. I vissa fall är det mer ekonomiskt gångbart att betala någon att hålla käften, uppenbarligen.

Det är inte alltid förändrade rutiner kostar mindre än några få missnöjda kunder som man kan försöka stryka medhårs när det väl behövs. Sen kan man ju alltid säga att man är tacksam för feedbacken och att man ska se över rutinerna för framtiden. Men det är som sagt bara ord många gånger.

Tycker däremot synd om dessa människor som ska vara företagets "human shield" och tvingas ta dessa samtal med kunder.

Att tycka eller inte tycka att uppföljande kundservice med frågor om vad man kan göra bättre och sammtidigt acceptera ett legitimt omdöme man fått och att betala folk för att ändra legitima omdömen är olika saker talar mer om var persons moraliska kompass.

Förutom det jag anser som moraliskt oförsvarbart i detta beteende så är det i mpnga andra sammanhang olagligt vilket talar tilo sakens omoraliska natur. Om lagskrivarna inte tänkt på förhållandet där företag mutar privata konsumenter när de skrev lagarna så må det inte vara olagligt i sig. Men om detta rör sig om en företagskund som köpt en vara och sedan mutas för att lämna positivt omdöme så är man nog ute på tunn is.

Asus Zenith Extreme | 32gb DDR4 3200MHZ CL14 | Threadripper 1950X | 1080Ti
Asus Z97 Pro Gamer | 32gb ram DDR3 2400MHz | i7 4790k | 2 x R9 390 - Barnen fått ta över
Asrock P67 Extreme4 rev3 | 16gb DDR3 2400MHz | i7 2600K | R9 290 - Barnen fått ta över
En massa bärbara, servrar, RPi's och andra boxar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

Dont shoot the messenger som det säger, jag bara läste en annan tråd hur nån skrev att inet rapporterat omdömen och spårar upp en viss användare som la upp det specifika omdömet på prisjakt, att man sen gör en slags häxjakt på användaren med sena telefonsamtal o mutor får faktiskt Inet stå och svara för och inte jag..

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av HazZarD:

Dont shoot the messenger som det säger, jag bara läste en annan tråd hur nån skrev att inet rapporterat omdömen och spårar upp en viss användare som la upp det specifika omdömet på prisjakt, att man sen gör en slags häxjakt på användaren med sena telefonsamtal o mutor får faktiskt Inet stå och svara för och inte jag..

Det är dock du som, tämligen okritiskt, sprider denna individs påståenden vidare.

Q9450 @ 3.5 GHz | GTX 770 | 6GB OCZ Reaper | Abit IP35 Pro | Auzentech X-Meridian | Dell U2412M

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2012

Låter ju kanon att de vill kompensera missnöjda kunder för att bättra på sitt rykte.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kinna
Registrerad
Okt 2010

Jag har handlat från typ alla stora . Hjälps inte Inet är långt från perfekt men dom verkar verkligen försöka vara det . Kommer handla av Inet igen

Dator 1: i7 6700 k NH-D14 32gb ram Z170A GAMING M5 500GB 960 EVO 500 GB 850 EVO 500 GB MSI 1070 GTX 2x4 TB HGST Nas 7200 RPM EVGA 850 G2 Define R5 Black Pearl. Win 10 2560x 1440 skärm.

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av Jimemy:

Det är väldigt känslig och kritisera inet på Sweclockers.
Personligen har jag haft både positivta men även negativa erfarenheter från detta företag.

Skickades från m.sweclockers.com

Är det? Hur menar du då?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006
Skrivet av NordhNet:

Är det? Hur menar du då?

Jag har själv mestadels positiva erfarenheter från Inet och brukar handla där rätt ofta, men att det ibland varit lite väl mkt Halleluja här kring Inet är väl ingen hemlighet. Samtidigt, om nu folk är väldigt nöjda med Inet och rekommenderar dom överallt så är det väl helt upp till dom

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006

Noterar att det tidigare verkar funnits en användare här med samma användarnamn som det på Prisjakt, men som nu verkar ha ändrats till något annat användarnamn istället. Kan så klart vara ett rent sammanträffande så snälla dra inga förhastade slutsatser av det, men skulle det vara samma person kanske hen själv kan beskriva vad som hänt eller iaf sin syn på det. Noterar för övrigt att användaren Inet på Minhembio.com besökt användaren Zeecors profil för drygt en månad sedan men vad det innebär får var och en dra sina egna slutsatser om...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013
Skrivet av NordhNet:

Är det? Hur menar du då?

Ja det räcker väl att läsa tråden. En kund är missnöjd, direkt respons - det måste va fel på kunden.
Det fina med prisjakt är att man kan läsa både de nöjda men även missnöjd kunderna och bilda sig en egen uppfattning. Det vore väl synd om företag går in och tar bort sina negativa omdömen på prisjakt.

Jag säger inte att man inte ska vara kritisk, jag menar mer att mottagandet och responsen på trådarna tenderar att skilja sig en aning om man skriver negativt om inet kontra något annat företag.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Ja, trådnamnet var ju inte alls en enorm överdrift.....

I övrigt så ser personen ut att vara en bitter gnällig person.

Har handlat från samtliga företag han ger 1or i över 15år utan problem.
Dustin t.ex är fantastiska när det kommer till reklamationer.

Köpte en laptop en gång och upptäckte att varan varit uppackad tidigare och hade en repa i chassit.
Ringde upp Dustin som omedelbart bad om ursäkt, de skickade en ny samma dag och sa "returnera den gamla i lådan du tar emot med den nya datorn, packsedel finns däri"
Den nya laptopen var framme kvällen efter.

Tveksamt att nästan alla företag han recenserat har fallerat totalt i leverans av produkt, kundservice och reklamation. Lika tveksamt som att rubriken har något värde över huvudtaget.

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Okt 2001
Skrivet av twit:

Det är dock du som, tämligen okritiskt, sprider denna individs påståenden vidare.

Kan ju vara fler som detta hänt för som läser tråden och som kommer fram då.
Men visst, kunde ju döpt tråden lite mildare.

CPU: Intel i7 6800 @ 4.6 GHz | MK: MSI x99 Pro Carbon | Gpu: Asus GTX 1080 Ti Poseidon @ 2100Mhz | RAM: Corsair Dominator Platinum 3000 MHz 32 GB | Chassi: Phantek Enthoo Primo | Psu: Corsair RMI 1000W | Kylning: Custom vatten med 3 radiatorer och dubbla D5 pumpar samt Waterchiller | Skärm: OLED65B7V
Levande Spirulina och phytoplankton

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Jul 2017
Skrivet av NordhNet:

Hej alla

Det kan vara bra att tänka på att det nödvändigtvis inte är TS som har postat omdömet på prisjakt utan endast uppmärksammar det

Kan så vara men det ändrar inte det faktum att det verkar vara en skum användare generellt som verkar ha antingen otur var denne än vänder sig eller alt. överdriver.

Skrivet av Jimemy:

Det är väldigt känslig och kritisera inet på Sweclockers.
Personligen har jag haft både positivta men även negativa erfarenheter från detta företag.

Skickades från m.sweclockers.com

Man kan ju till att börja med ha mer på fötterna än anekdotisk bevisföring.

Skrivet av HazZarD:

Dont shoot the messenger som det säger, jag bara läste en annan tråd hur nån skrev att inet rapporterat omdömen och spårar upp en viss användare som la upp det specifika omdömet på prisjakt, att man sen gör en slags häxjakt på användaren med sena telefonsamtal o mutor får faktiskt Inet stå och svara för och inte jag..

Som du ganska naivt sväljer och sprider vidare. Det är en sak om personen ifråga har bevis i form av emails, loggar etc men här utgår vi helt från en kommentar på prisjakt som i sig inte är belägg. Kan lika gärna vara ett troll som inte har något bättre för sig. Att Inet skulle kontakta just honom ser jag inte heller som troligt. Räcker ju med att de muta folk med pingvinstänger.

Skrivet av Jimemy:

Ja det räcker väl att läsa tråden. En kund är missnöjd, direkt respons - det måste va fel på kunden.
Det fina med prisjakt är att man kan läsa både de nöjda men även missnöjd kunderna och bilda sig en egen uppfattning. Det vore väl synd om företag går in och tar bort sina negativa omdömen på prisjakt.

Jag säger inte att man inte ska vara kritisk, jag menar mer att mottagandet och responsen på trådarna tenderar att skilja sig en aning om man skriver negativt om inet kontra något annat företag.

Skickades från m.sweclockers.com

Du menar som du verkar ha förutsatt att kunden har rätt? Sedan kanske du borde fråga VARFÖR det är på detta sättet? Kan ju inte vara så att Inet byggt upp ett bra rykte runt sig genom att just hålla sig ifrån att göra det som denna person påstår att de gjort? De är ju trots allt inte någon sunkig butik på hörnet utan ett stort företag som faktiskt gjort sig förtjänt av sitt rykte.

Sedan detta med trackrecord.. Om en person bara sprider negativa kommentarer runt sig så är chansen ganska stor att han inte är seriös i sin kritik alt. är bitter. Många av de inlägg han gjort är hyfsat skumma måste jag säga.

NZXT H440 | Intel i7 7700K @ 5 GHz | Asus strix Z270H Gaming | 16GB Corsair DDR4 3200 mhz | Asus strix GTX 980 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD | Corsair HX750 |