Grattis Inet – Årets ätbutik?

Permalänk
Moderator

Grattis Inet – Årets ätbutik?

Grattis till nomineringen! Var tvungen att läsa både en och två ggr innan jag skrattade, subtilt.

Firar ni med en pingvinstångstårta?

Permalänk
Medlem

Obligatoriskt om nom nom.

Permalänk
Medlem

Ja det är lite lustigt med "Årets ätbutik" men personligen gillar jag inte när butiker skickar e-post som uppmanar till att rösta på dom.

Permalänk
Medlem

Har N:et fallit bort?
Jag röstar inte på någon butik oavsett om det skulle vara min favoritbutik

Permalänk
Medlem
Skrivet av janee:

Ja det är lite lustigt med "Årets ätbutik" men personligen gillar jag inte när butiker skickar e-post som uppmanar till att rösta på dom.

Håller med, ska man kampanja är det trevligare om man objektivt bara upplyser om att själva omröstningen är igång, och sedan har självsäkerheten kring att ha gjort ett såpass bra jobb att kunderna väljer att ge en sin röst.

Trist när dessa utmärkelser/vinster istället handlar mer om vem som kampanjar/röstfiskar bäst.

Utmärkelsen borde istället gå på vem som fått bäst snitt på omdömena under det gågna året istället, det avspeglar ju i min mening verkligheten bättre.

Permalänk
Medlem

Sorry inet , är inte hungrig

Permalänk
Medlem

Man måste ju syfta på pingvinstångarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattgunnar:

Man måste ju syfta på pingvinstångarna.

Som iaf jag inte fick med mitt nya grafikkort, lätt besviken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av janee:

Instämmer, röstade medvetet på en annan bra aktör pga det mailet då jag anser det är bristande karaktär av företaget att länka direkt till att endast rösta på dem så det bara blir en marknadsförings jakt för att få kalla sig "bäst".

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja man fick sig ett ett skratt igår, och var tvungen att läsa det fler än en gång.