Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jun 2007

Circuit de Barcelona-Catalunya

Efter att ha varit på F1 i Ungern 3 ggr så tänkte jag och brorsan nu åka och kolla på MotoGP på ovan nämna plats.
Så jag tänkte höra med er här om vad ni har för erfarenheter och tips?
Vart ska man bo?`
Hur tar man sig enklast till banan?

Övriga tips och förslag är såklart välkomna också

Fractal Design Define R5 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Sapphire Radeon R9 Fury Tri-X | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | WD Blue 1TB 7200rpm | be quiet! Pure Rock | Asus MG279Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jun 2007

Ingen som har något? Vare sig om Banan eller staden Barcelona?

Fractal Design Define R5 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Sapphire Radeon R9 Fury Tri-X | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | WD Blue 1TB 7200rpm | be quiet! Pure Rock | Asus MG279Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jun 2011

@Jerban:
Jag har inget på banan, sisådär F1-lopp men säkerligen spännande i MotoGP. (Det är ju alla banor nästan.. )
Staden däremot är jättefin, besök La Sagrada Familia. Även om det är en turistfälla så är det otroligt häftigt, och dessutom svalt och skönt där inne. Om det kommer fram mörkhyade damer som så att säga... "har natten som sin vän" till er på kvällarna, så avvisa vänligt men bestämt och håll hårt i plånbok och mobiltelefon.