Singles Day 2018 - Tips på erbjudanden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Mar 2016

@Murvel: Grattis!
Tror att jag gav 5 800 kr för ett begagnat månaden efter 1080 släpptes (han fick inte plats med det i sin burk). Kostade väll en 8 000 kr vid release och sänktes sedan en tusenlapp efter 1080Ti släpptes men sedan ställde kryptohysterin till det strax efter att du köpte ditt.

Air Conditioners are a lot like PC's, they work great until you open Windows
1800X - Palit Nvidia GTX 1080 - Samsung (2016) 4K UHD TV som skärm och Samsung HW-K960 till ljudet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn
Registrerad
Nov 2013

Skyrim dagen kan dom kalla det. Skyrim kom väl ut 11.11?

Coca Cola missbrukare
AMD älskare
Katt älskare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Jan 2008

För er som tror att bara detta är en ny dag som Sverige har hittat på för att klämma in en extra rea har fel. Singles Day är EXTREMT stort i asien:

"The holiday has become the largest offline and online shopping day in the world, with Alibaba shoppers exceeding 168.2 billion yuan (US$25.4 billion) in spending during the 2017 celebration.[3][4] Rival JD.com hosts an eleven day shopping festival as well, which garnered US$19.1 billion, bringing the Chinese total to US$44.5 billion.[5]"

https://en.wikipedia.org/wiki/Singles%27_Day

CPU: Intel i5-7600K MB: MSI Z270 GAMING PRO RAM: Corsair Vengeance 8GB DDR4@2800MHz GPU: MSI GTX 1070 ARMOR 8GB OC SSD: OCZ Agility-3 128GB HDD: WD 500GB Case: FD Define R4 PSU: FD Integra M 550W 80+ Bronze Screen: Benq Zowie XL2411 144hz Keyboard: Tesoro Colada Evil G3NL *BROWN* Mouse: Steelseries Rival 310

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

@GizZm0: Stort i Asien, ja.
Men hitdraget av svenska handlare för att få en extra dag att mjölka.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Pro |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015
Skrivet av SUMITOMO:

@GizZm0: Stort i Asien, ja.
Men hitdraget av svenska handlare för att få en extra dag att mjölka.

Och svenskarna sväljer det med hull och hår. Jag förstår inte varför så många klagar på handeln när det helt uppenbart är folkets fel.

Kapitalism och konsumtionshets går hand i hand och det är äckligt hur mycket det går överstyr ibland.

Disclaimer: Jag köpte en vattenkokare och dammsugarpåsar under singles day.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderbärke
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av Tdoll:

Och svenskarna sväljer det med hull och hår. Jag förstår inte varför så många klagar på handeln när det helt uppenbart är folkets fel.

Kapitalism och konsumtionshets går hand i hand och det är äckligt hur mycket det går överstyr ibland.

Disclaimer: Jag köpte en vattenkokare och dammsugarpåsar under singles day.

Men det är ju så roligt att konsumera skräp! Jag är itne ett dugg bättre själv även fast jag vet att det är dåligt.

Köpte dock "bara" en airfryer nu. Velat köpa en länge.

Skickades från m.sweclockers.com