Ute efter ett riktigt gamingheadset🙊

PermalÀnk
●

Ute efter ett riktigt gamingheadset🙊

Tjenare, min arctis 7 har börjar ge upp sĂ„ dĂ„ ville jag höra om nĂ„gon har förslag pĂ„ headset, det ska bara anvĂ€ndas för gaming för mesta dels fps spel. mitt ljudkort Ă€r ROG SupremeFX, kraven Ă€r riktigt bra ljud samt mick, och att headsetet ska vara closed alltsĂ„ inte open. sĂ„ kom gĂ€rna med förslag som ni har erfarenheter av eller hört mycket om. sjĂ€lv har jag kikat in lite pĂ„ -SteelSeries Arctis Pro/-Audio Technica ATH-AG1X/-Sennheiser GSP 600/-Xtrfy H1/-HyperX Cloud Revolver S/-HyperX Cloud II Gun Metal/-HyperX Cloud Flight/-Beyerdynamic Custom One pro plus/-Hyperx Cloud Pro/-Sennheiser PC 373D High-End Gaming Headset/-Beyerdynamic MMX 300 v2 Gaming Headset. som sagt hjĂ€lp en tappad sjĂ€l som har beslutsĂ„ngest...🙊spelar till 95% av tiden fps mycket pubg och cs sĂ„ att höra fotsteg bra skulle vara toppen. gĂ€rna en som Ă€r bekvĂ€m.🙊😁

PermalÀnk
Inaktiv
●

@kimjonsson: Jag har bara 6 ord till dig, Turtle beach recon 100 GAMING headset

PermalÀnk
Medlem ★
●

Modmic och ett par ok hörlurar typ DT770 eftersom du vill ha stÀngda.

Jag undviker allt som har GAMING i namnet. Genial marknadsföring... men jag vill ha bra produkter och inte betala överpris.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

PermalÀnk
Medlem ★
●

@Anaii: precis den rekommendationen jag fick för ett par Är sen, köpte en bra bordsmic och ett par Hi-Fi lurar, kommer aldrig kunna gÄ tillbaka till komersiella " gaming-x3m-ultra-fps-frag-m0nster-edition-black-lurar " igen xD

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlÀgg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag har senaste Äret kört med Beyerdynamic DT 770 Pro kopplade till en dac.
Grymt bra ljud i dem bÄde till musik och man hör fotsteg mm jÀttebra i spel som cod,cs och pubg mm.

Visa signatur

đŸ–„ i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av anon168673:

@kimjonsson: Jag har bara 6 ord till dig, Turtle beach recon 100 GAMING headset

Hahaha , detta va roligt Àven om du skÀmta
Jag hÄller med övriga , lÀgg ner sÄnt det stÄr gaming pÄ.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

PermalÀnk
Medlem
●

Phillips: Fidelio X2
Beyerdynamic: Custom One, DT770 eller DT990
Sennheiser: 598 Àr populÀra ocksÄ. UppÄt sÄ Àr HD700 rÀtt effektiva att lira med, men det Àr ungefÀr det enda dom Àr bra pÄ.

Detta med en bordsmic eller annan typ av extern mikrofon.

Om det prompt mÄste vara just ett headset sÄ var jag sjÀlv ganska nöjd med Sennheiser Game One (alt. Zero, som iofs Àr lite trÀskiga...).

Visa signatur

Razer Blade Stealth / Macbook Air M1 512GB 8/8

Sennheiser HD800S / Sennheiser HD650 / Sennheiser HD600
Sennheiser PXC550 / Sennheiser HD598