Köpråd: trådlösa in-ear lurar

Permalänk
Medlem

Köpråd: trådlösa in-ear lurar

Hej, som någon som påbörjat 2-års utbildning med mycket pendel (mer än 3h om dan) och allt det innebär, har jag bestämt mig för att äntligen skaffa några in-ear lurar. Hade även tänkt använda dem för gymmandet.

Så jag har några få krav:

  • Trådlösa (helst såna som inte har nån sladd alls)

  • Så billiga som möjligt, jag är inte så petig i detta fallet, ljud-kvalitén behöver inte vara fantastisk

  • Jag använder Android (Galaxy S7) så det får såklart vara kompatibelt med den mobilen

Jag har ingen aning vad skillnaden på Bluetooth, Bluetooth 4.2 eller Lightning är, är tacksam om nån kan summera dem snabbt.

Min budget är bra, men jag vill ändå inte spendera så mycket på lurarna. Tänkte nånstans runt 500-1500 om möjligt.

Permalänk
Medlem

@Cranzle: Samsung Gear 2018 icon X

De har sålts massor nu för att de bundlats ihop med Galaxy 9. Sett massor på Tradera, blocket och Swedroid. Haft mina i ett år nu ungefär och jag är supernöjd. Får du dem för runt 1000kr så är det guld. Jag köpte mina för 1500 på rea.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@Cranzle: Samsung Gear 2018 icon X

De har sålts massor nu för att de bundlats ihop med Galaxy 9. Sett massor på Tradera, blocket och Swedroid. Haft mina i ett år nu ungefär och jag är supernöjd. Får du dem för runt 1000kr så är det guld. Jag köpte mina för 1500 på rea.

Vilken modell föreslår du i så fall, SM-R140 eller SM-R150?

Permalänk
Medlem

@Cranzle: R140 är "nya" 2018. R150 var den första och den hade tydligen lite problem.