Unavailable ringer mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
LKPG
Registrerad
Feb 2008

Unavailable ringer mig.

Hej.
Under dagen har "unavailable" ringt mig ett par gånger, har struntat i att svara, men dem samtalen kommer inte upp i missade samtal.

Vad kan det vara för något?

Har nyligen skaffat ny telefon, Samsung S9 och funderar på om det är någon automatisk inställning för blockering i telefonen eller vad det kan vara.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004
Skrivet av ciccipop:

Hej.
Under dagen har "unavailable" ringt mig ett par gånger, har struntat i att svara, men dem samtalen kommer inte upp i missade samtal.

Vad kan det vara för något?

Har nyligen skaffat ny telefon, Samsung S9 och funderar på om det är någon automatisk inställning för blockering i telefonen eller vad det kan vara.

https://www.samsung.com/uk/support/mobile-devices/why-can-i-n...

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
LKPG
Registrerad
Feb 2008

Har nu kollat och det verkar inte vara någon konstig inställning där. Har inga nummer blockerade. och eftersom det inte är ett nummer som ringer så går det ju inte att blockera.

Idag har det ringt ett par gånger också, men då fortsatte det att ringa även när den andra la på, fick be en kompis ringa mitt nummer för att kunna svara på ett samtal, för att få slut på signalen, andra gången var jag tvungen att starta om telefonen.