Är BB buggat eller gör jag fel?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2018

Är BB buggat eller gör jag fel?

Goddagens,

Jag sitter och försöker redigera ett längre inlägg med BB-kod för att formatera upp det och snygga till det för läsbarhetens skull. Dock verkar jag ha en hel del problem och börjar undra om jag gör fel, eller om det kanske är buggat eller begränsat av säkerhetsskäl.

T.ex. om jag kör
(center)(h1)Hej(/h1)(/center)

Så blir det en h1 rubrik, men ej centrerad. Jag har försökt med alla möjliga kombinationer men det verkar vara problem med det här.

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II | Corsair Gaming Sabre Optical |
Windows 10 x64 Enterprise LTSC

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Trädvy Permalänk
Webbinvecklare 🧔
Anton "Klorre" Fast
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av BurningMan:

Goddagens,

Jag sitter och försöker redigera ett längre inlägg med BB-kod för att formatera upp det och snygga till det för läsbarhetens skull. Dock verkar jag ha en hel del problem och börjar undra om jag gör fel, eller om det kanske är buggat eller begränsat av säkerhetsskäl.

T.ex. om jag kör
(center)(h1)Hej(/h1)(/center)

Så blir det en h1 rubrik, men ej centrerad. Jag har försökt med alla möjliga kombinationer men det verkar vara problem med det här.

Hej,

Dessvärre fungerar inte center taggen tillsammans med h taggen. Lite svårt att skriva allt från telefon men teknik sätter lite käppar i hjulen.

Jag rekommenderar att titta på size taggen för att göra lite större text som sen går att centrera.

Mvh // Anton

Skickades från m.sweclockers.com

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Asus GTX 1080 Strix, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2018
Skrivet av Klorixx:

Hej,

Dessvärre fungerar inte center taggen tillsammans med h taggen. Lite svårt att skriva allt från telefon men teknik sätter lite käppar i hjulen.

Jag rekommenderar att titta på size taggen för att göra lite större text som sen går att centrera.

Mvh // Anton

Skickades från m.sweclockers.com

Test

Japp ... mycket bättre! Tackar

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II | Corsair Gaming Sabre Optical |
Windows 10 x64 Enterprise LTSC

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!