När kommer surface laptop 2 till Sverige?

Permalänk

När kommer surface laptop 2 till Sverige?

Surface laptop 2 verkar som det bästa valet för mig när det gäller laptops. Dock hittar jag inte den på deras hemsida när jag är inne på den svenska versionen. Dvs, den finns inte tillgänglig i Sverige och därmed antagligen inte med svensk layout heller.

När, om ens alls, kommer det finnas? Jag skulle vara jäääättetacksam med svar med tanke på hur snart black friday kommer.:)

Permalänk
Medlem

Surface Laptop 2 har släppts i fåtal länder dock inte i Sverige än. Kommer nog inte släppas under 2018. Det blir kanske prissänkningar på föregående Surface Laptop.

Permalänk

Surface laptop 2

Hejsan! Vet någon när surface laptop 2 kommer till Sverige eller hur lång tid det brukar ta? Jag vill gärna ha med svensk layout... Väldigt tacksam för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

@AdamGHelp *Trådar sammanfogade i enlighet med §3.3 i forumreglerna*

Observera att vi inte tillåter korspostning (flera trådar om samma ämne). Detta då vi tycker det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Ska komma 2019, varför den inte kom i höstas övergår mitt förstånd, det enda de har gjort är bytt cpu...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Skrivet av Mindfighter:

Ska komma 2019, varför den inte kom i höstas övergår mitt förstånd, det enda de har gjort är bytt cpu...

Skickades från m.sweclockers.com

Ok, Jo det vore väl rimligt. Förhoppningsvis kommer den väl i början av året typ januari/februari/mars, eller vad tror du?

Permalänk
Medlem

@AdamGHelp:
Hoppas, hoppas, hoppas. Vill gärna se att den gamla droppar i pris - men hur länge ska man vänta?
Var inne på Microsofts hemsida igår och frågade nån sales-rep i en chat. Men hon bara bekräftade att det för närvarande inte finns något datum för lansering

Permalänk
Skrivet av HejaMy:

@AdamGHelp:
Hoppas, hoppas, hoppas. Vill gärna se att den gamla droppar i pris - men hur länge ska man vänta?
Var inne på Microsofts hemsida igår och frågade nån sales-rep i en chat. Men hon bara bekräftade att det för närvarande inte finns något datum för lansering

Jag vet! Samma sak säger de till mig. Väldigt hjälpsamt. Däremot pratade jag med en kille från England och han sade att saker brukar hända med produkter efter lov osv, så förhoppningsvis droppar förra versionen i pris och den nya laptopen kommer ut i Sverige efter julen🤔. Går det inte förresten att hitta billigare pris på surface laptop 1 från andra försäljare?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Surface Laptop 2 kan redan nu förbeställas på Microsoft hemsida.

Utgivningsdatum: 2019-02-07

Modellen med i5/8GB/128GB kostar 12.499,00.
https://www.microsoft.com/sv-se/store/config/Surface-Laptop-2...

Permalänk

Använt min maxade version nu i 2 veckor och är mkt missnöjd. Någon annan som har en SL2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av paulreedsmith:

Använt min maxade version nu i 2 veckor och är mkt missnöjd. Någon annan som har en SL2?

Vad är du missnöjd med? Mjukvaran? Hårdvaran?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

@RVX:

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1550247-problem-med-su...

Löste problem med överhettning och att processorn och fläktar gick okontrollerad. Men löst det genom att ändra i registret och begränsa processorn maxfrekvens. Så nu går den som en gammal M3 prolle

Startade en egen tråd för att försöka få hjälp med ytterligare problem jag har.