Såg ett Adobe (Black-Friday) erbjudande.

Permalänk
Medlem

Såg ett Adobe (Black-Friday) erbjudande.

Såg ett mycket intressant erbjudande.

Jag har jämt använt via 7 test dagar av Adobe's program och jag vill kunna få använda dom mjukvaror utan nån form av begränsning och då såg jag ett intressant erbjudande.

Nämligen för 358 SEK och inte 598 SEK.

Frågan är simpel, kommer jag betala av fram till November 2019, 358 Kr istället för cirka 600 Kr?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Vet inte om det är ett belopp som är under en viss tid, men när jag tog ett liknande erbjudande för bara PS så fortsatte det i flera år.
Det är 358kr i månaden du betalar och kan då använda alla Adobe-programmen. Själv betalar jag 479kr/månad för samma paket och har gjort det i ett par år nu. Så alla betalar lite olika, beroende på när man hoppar på tåget verkar det som.

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Vet inte om det är ett belopp som är under en viss tid, men när jag tog ett liknande erbjudande för bara PS så fortsatte det i flera år.
Det är 358kr i månaden du betalar och kan då använda alla Adobe-programmen. Själv betalar jag 479kr/månad för samma paket och har gjort det i ett par år nu. Så alla betalar lite olika, beroende på när man hoppar på tåget verkar det som.

Men om jag skulle märka att det inte är detta lägre priset för December som exempelvis, jag kan väl ha rätt och avbryta prenumerationen månadsvis, för det är väl ingen sådan abonnemang jag har gått med i för 12 månader?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Står i deras villkor:

Citat:

När erbjudandet löper ut kommer din prenumeration att förnyas och faktureras automatiskt till det då gällande ordinarie priset om du inte väljer att ändra eller avbryta din prenumeration.

Du betalar alltså 359 kr i månaden i 12 månader. Därefter ändras priset till ordinarie. Lägligt nog så kommer ju en ny Black Friday då men jag vet inte om priserna endast gäller för nya kunder:

Citat:

Erbjudandet gäller nya prenumeranter på Adobe Creative Cloud

Edit: Jo, det är en årsplan du köper så du kommer behöva betala 4308 kr över hela året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ducedo:

Står i deras villkor:

Du betalar alltså 359 kr i månaden i 12 månader. Därefter ändras priset till ordinarie. Lägligt nog så kommer ju en ny Black Friday då men jag vet inte om priserna endast gäller för nya kunder:

Edit: Jo, det är en årsplan du köper så du kommer behöva betala 4308 kr över hela året.

Okej tack för svaren.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av ducedo:

Står i deras villkor:

Du betalar alltså 359 kr i månaden i 12 månader. Därefter ändras priset till ordinarie. Lägligt nog så kommer ju en ny Black Friday då men jag vet inte om priserna endast gäller för nya kunder:

Edit: Jo, det är en årsplan du köper så du kommer behöva betala 4308 kr över hela året.

Köpte helårs grejset, nöjd som fan och att det känns underbart och kunna använda så mycket mjukvaror.

En sak jag bara, undrar det dras väl automatiskt för 20'e fram till November 2019? Såg att det ligger i skyddat belopp just nu.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil