Finns intresse för sådant här?

Permalänk
Medlem

Finns intresse för sådant här?

Creative Soundblaster Live, Pentium 3 700 mm.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Intresse finns det säkert, men mest för folk som håller på att/vill bygga en retro dator.
Ska du ändå kasta det kan du alltid lägga upp sakerna i en bortskänkes annons här på SweC då det mig veterligen är gratis att annonsera i den kategorin, man får dock inte ta betald för något annat än fraktkostnad.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzader:

Intresse finns det säkert, men mest för folk som håller på att/vill bygga en retro dator.
Ska du ändå kasta det kan du alltid lägga upp sakerna i en bortskänkes annons här på SweC då det mig veterligen är gratis att annonsera i den kategorin, man får dock inte ta betald för något annat än fraktkostnad.

Smart, det kan jag göra. Vet ju ändå inte om allt fungerar.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Fick skänkt bort det på marknaden. Skoj om det kommer till användning för någon.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)