Finns intresse för sådant här?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2005

Finns intresse för sådant här?

Creative Soundblaster Live, Pentium 3 700 mm.

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kattlådan
Registrerad
Jul 2009

Intresse finns det säkert, men mest för folk som håller på att/vill bygga en retro dator.
Ska du ändå kasta det kan du alltid lägga upp sakerna i en bortskänkes annons här på SweC då det mig veterligen är gratis att annonsera i den kategorin, man får dock inte ta betald för något annat än fraktkostnad.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av Belzader:

Intresse finns det säkert, men mest för folk som håller på att/vill bygga en retro dator.
Ska du ändå kasta det kan du alltid lägga upp sakerna i en bortskänkes annons här på SweC då det mig veterligen är gratis att annonsera i den kategorin, man får dock inte ta betald för något annat än fraktkostnad.

Smart, det kan jag göra. Vet ju ändå inte om allt fungerar.

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2005

Fick skänkt bort det på marknaden. Skoj om det kommer till användning för någon.