Permalänk
Bildexpert 📺
Skrivet av oqvist:

Finns det inga adaptrar för dvi?

Adaptrar för DVI = 1920x1200/60 Hz som högsta upplösning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Finns det inga adaptrar för dvi? Jag är nöjd mycket bra bild för pengen. Ännu inte sett någon noterbar clouding heller. Försöker hitta något bra stativ till den så jag kan montera framför rattbas.

det finns men du behöver en aktiv isf och då kan man lika gärna köpa en ny skärm med priserna de ligger på :/

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan ha en profil per källa? Slipper man konfigurera om skärmen när man växlar från PC(DP) till PS4(HDMI).

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Någon som vet om man kan ha en profil per källa? Slipper man konfigurera om skärmen när man växlar från PC(DP) till PS4(HDMI).

Lite osäker, men tror att du kan göra bildläget "Favorit" till PC med dess konfigurationer. Och sen välja valfritt bildläge som FPS, ändra om den så att den passar PS4 så får du två olika "profiler".

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Redigerar då jag hittade problemet.
Behöver köpa en Displayport kabel för kortet jag har i datorn stödjer inte 144hz genom hdmi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av totamish:

Redigerar då jag hittade problemet.
Behöver köpa en Displayport kabel för kortet jag har i datorn stödjer inte 144hz genom hdmi.

Nu läste jag aldrig ditt original inlägg, men du vet att det bara är den ena hdmi porten på skärmen (2:an) som funkar med 144Hz via hdmi?

Permalänk
Medlem

@MacAllan: Yes köpte ny DP kabel idag och då fungerade allt.

Permalänk

Har denna skärm slutat säljas?

Skickades från m.sweclockers.com