Permalänk
Medlem

Black Friday

Google verkar har en del trevliga erbjudanden gällande Black Friday, (USA, Tyskland, England), men inte i Sverige, Norge, Finland osv. Brukar det vara så att vi inte får ta del av sänkta priser den här dagen/helgen eller har hemsidan inte uppdaterats ännu?

Permalänk
Medlem

Tycker detta med bf har gått åt skogen. Alla seriösa företag kör hela veckan sen när bf kommer är det ingen skillnad då priserna är samma det varit hela veckan. Har ochså sett att i USA bland annat är det på riktigt black friday hoppas innerligt det sänks lite priser ännu en gång på fredag 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Enligt prisjakt så har priserna på elektronik höjts ordentligt i nästan alla svenska butiker under oktober.
Och nu kommer reorna och priserna når nästan lika lågt som innan höjningarna.

Jag fattar seriöst inte att det fortfarande finns människor som låter sig bli lurade av snikna företag år efter år.

Visa signatur

Jag stavar som en kratta och jag vet det, jag lovar att jag gör mitt yttersta för att det ska bli rätt varje gång!

Permalänk
Skrivet av PTSD:

Enligt prisjakt så har priserna på elektronik höjts ordentligt i nästan alla svenska butiker under oktober.
Och nu kommer reorna och priserna når nästan lika lågt som innan höjningarna.

Jag fattar seriöst inte att det fortfarande finns människor som låter sig bli lurade av snikna företag år efter år.

Klart det finns folk som blir lurade men det finns även dom som gör riktiga kap. Några guldklimpar kan man hitta.