Nvidia förlänger Monster Hunter: World-erbjudande för Pascal-grafikkort

Permalänk
Melding Plague

Nvidia förlänger Monster Hunter: World-erbjudande för Pascal-grafikkort

Inför den lukrativa julhandeln passar Nvidia på att krydda sina erbjudanden, där utvalda modeller i Geforce GTX 1000-serien kommer med Monster Hunter: World inkluderat.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Som spelet Evolve?

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Som spelet Evolve?

Det enda som är likt med Evolve med MHW är att båda är ett spel, men där slutar det.

MHW är ett Action rpg med fokus på att ta kol på allt från små till gigantiska monster. Det går inte att spela som monster och ingen pvp i spelet utan det är ett team spel där du kan spela en till fyra spelare mot dessa monster.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av VadSaDu:

Som spelet Evolve?

Om du menar om MH:W är som Evolve, så nej. Monster Hunter är mer likt valfritt MMO, där du springer runt och gör quests och uppgraderar din utrustning.

Edit: Du fick svar ovan ser jag.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

Köpte ett 1080 för ett år sedan. Jag borde vara värd ett spel också!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Köpte ett 1080 för ett år sedan. Jag borde vara värd ett spel också!

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här. Fick dock Little nightmares som inte är ett dåligt spel på något vis.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Man undrar ju hur de här samarbetena ser ut. Får någon av parterna betalt eller förser speltillverkarna grafikkortstillverkarna med gratis spelnycklar och ser det som marknadföring, samtidigt som grafikkortstillverkaren anser att det ger ett mervärde vid köp av deras kort?

Personligen är jag inte intresserad av spelen som brukar erbjudas med grafikkort, kan man få med en tandborste istället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Köpte ett 1080 för ett år sedan. Jag borde vara värd ett spel också!

Skickades från m.sweclockers.com

Burde være verdt to spill minst med den lange ventetid det var for et år siden å få fatt i et GTX 1080 eller GTX 1080 ti og det til et mye høyre pris enn ved lansering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fonclbrich:

Man undrar ju hur de här samarbetena ser ut. Får någon av parterna betalt eller förser speltillverkarna grafikkortstillverkarna med gratis spelnycklar och ser det som marknadföring, samtidigt som grafikkortstillverkaren anser att det ger ett mervärde vid köp av deras kort?

Personligen är jag inte intresserad av spelen som brukar erbjudas med grafikkort, kan man få med en tandborste istället?

Handla på Inet, då får du en pingvinstång Fenomenalt.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tenerezza:

Det enda som är likt med Evolve med MHW är att båda är ett spel, men där slutar det.

MHW är ett Action rpg med fokus på att ta kol på allt från små till gigantiska monster. Det går inte att spela som monster och ingen pvp i spelet utan det är ett team spel där du kan spela en till fyra spelare mot dessa monster.

Men man kan ju även spela som ett lag mot monster (bot) i spelet Evolve

Sen ranka upp och de där andra.

Jag tycker ialf de ser väldigt lika ut.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av Fonclbrich:

Man undrar ju hur de här samarbetena ser ut. Får någon av parterna betalt eller förser speltillverkarna grafikkortstillverkarna med gratis spelnycklar och ser det som marknadföring, samtidigt som grafikkortstillverkaren anser att det ger ett mervärde vid köp av deras kort?

Personligen är jag inte intresserad av spelen som brukar erbjudas med grafikkort, kan man få med en tandborste istället?

Det valigaste förfarandet är att Nvidia köper en bauta mängd spelnycklar till väldigt förmånligt pris för att slänga med som mervärde vid köp av kort. Innan sådana beslut görs brukar det vara ganska rejäla undersökningar/analyser av vad man tror ger mest merförsäljning: inköp av nycklar kontra en prissänkning med samma summa.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

Så Nvidia skickar med ett år gammalt spel. Varför är jag inte förvånad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem

Hur får man nyckel. Jag köpte 1070 ti på komplett på black friday. Fans ingen serie key i paketet..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Problemet är att åf som elgiganten och andra inte trycker ut tydligt att man får dessa spel.
Netonnet är listad partner med asus men delar inte ut cod 4, även elgiganten.
Inet plockade bort monster hunter i samband med att nvidia även la in bfv.