Permalänk
Lyxfällan 🎮

Lustiga leveranser

Jag har nyligen handlat en sak på Tradera, och idag dök den upp. Jag fick kväva ett litet skratt när killen på postombudet kom med paketet. Jag får ge personen som skickade föremålet att hen onekligen varit kreativ och kört på konceptet "man tager vad man haver".

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Haha vad fan, nog har man sett lustiga packningar i sina dagar men detta tar nog priset. Säg åtminstone att det intre var några sås eller fettfläckar kvar från pizzan i botten?

Överlag fick jag en chock hur amazon.de hade packat min väckarklocka jag köpt till min mor i julklapp, har ingen bild på eländet. Men förpackningen/kartongen hade enbart lagts i en större amazon-låda, och allt skydd bestod i 2st bruna pappersark. 2st....ingen bubbelplast, ingenting. Rena miraklet att den kom fram helskinnad och inte som ett pussel. Såldes av vad jag kan se amazon.de själva, ingen extern säljare men jag kan ha missat det.
Paketet skickades av ett företag som hette Kolbaskowo 156.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Men shit haha hoppas att det inte luktar pizza i datorn nu

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att det var en oanvänd pizzalåda

Visa signatur

Win 10 maskin: Core 2500 | Integra M 550W | Ryzen 5 3600 | MSI B450 A Pro max | GTX 1060 6GB | Vengeance LPX 2x16GB
Win XP maskin: Core 1100 | 550W | AMD Athlon II | MSI GF615M-P33 | ATI HD5670 | 2x2GB
Laptop: Lenovo Flex 3-1580

Permalänk
Medlem

En pizzabagare han bor i staden, han bakar pizzor mest hela dagen, skickar paket på kvällen, mottagaren han får ta smellen

Permalänk
Medlem
Skrivet av TuHack:

En pizzabagare han bor i staden, han bakar pizzor mest hela dagen, skickar paket på kvällen, mottagaren han får ta smellen

Haha.
Skrattar så jag får ont i magen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X