Bör jag byta headset?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2015

Bör jag byta headset?

(vet ej vart jag skulle lägga tråden)

Tjena! jag har haft ett Corsair HS60 sedan april i år och för någon månad sen märkte jag att "högtalarna" tar i emot mina öron. Tänkte ej på det först men nu har det blivit ett "sår" på varje öra som gör ont om jag rör dem.

Så nu är frågan Bör jag byta headset nu eller ska jag försöka justera den lite bättre? (Är arbetslös och bor ensam nu så om du rekomenderar ett headset för det gärna inte vara några överdrivet dyra)

Tacksam för svar!

https://drive.google.com/open?id=1awkT2V3WCOKYBNPS0BVCD-SqXhR...
Inte den bästa bilden men man ser ungefär.

I5 8600K l Asus Z370 TUF l Corsair Vengeance 16 Gb (4x4)
Asus gtx 1080 Strixl l Corsair 850W Psu l Kingston Hyperx 120 gb Ssd/500 gb Hdd l Corsair Meshify C Dark TG l Acer Predator XG270HU l Strafe RGB MX Blue l Scimitar RGB Gul

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Känns som att "stoppningen" i öronmuffarna sjunkit ihop, kanske finns utbytes men känns inte så troligt.

I övrigt blir man ju lite nyfiken på hur många timmar om dagen du sitter med lurarna på?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2015

kan nog vara stoppningen ja. har nt mkt annat att göra så det blir en hel del timmar med dem på varje dag.

I5 8600K l Asus Z370 TUF l Corsair Vengeance 16 Gb (4x4)
Asus gtx 1080 Strixl l Corsair 850W Psu l Kingston Hyperx 120 gb Ssd/500 gb Hdd l Corsair Meshify C Dark TG l Acer Predator XG270HU l Strafe RGB MX Blue l Scimitar RGB Gul