AIO Fractal Celcius S24 billig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2002

AIO Fractal Celcius S24 billig!

Hej!
Köpte en Fractal Design Celcius S24 vattenkylare för två veckor sedan till min i5-8600k. Funkar utmärkt, kyler utmärkt, inga problem. Men har börjat noja om det här med att ha vatten i datorn och ska byta ut den mot en enklare luftkylare då jag tror att den här är rätt overkill för mig. Har fått utmärkta recensioner.

Till saken hör att jag var så dum att jag kastade emballaget och alla socket-fästen som jag inte behövde, vilket innebär att fäste endast finns till processorer med liknande socket som 1151, 1151-2 osv. Annars hade jag kunnat lämna tillbaka den på öppet köp.

Den är i utmärkt skick, har bara suttit i burken två veckor. Levereras väl emballerad. Du har alltså allt du behöver för att köra den på en Intel: själva pump-radiatorlösningen+två mycket tysta fractalfläktar, skruvar för dem och montering för Intel-socket.

Bud från 500kr, bästa nypris är annars ~1150kr. Kan hämtas i Sigtuna utanför Sthlm eller skickas mot att köpare betalar frakt.

Läs hela annonsen här

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Dec 2009

skulle ett byte vara utav intresse? Noctua NH-D15S

9700k - 2080

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vingåker
Registrerad
Mar 2018

500 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jan 2011

550kr plus frakt

|| 8700k @ 5.3GHz || Asus Maximus X Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + EK Coolstream RAD SE 360 || EK Supremacy EVO || EK XRES 140 D5 RGB || Phanteks Glacier GPU Block || MSI GTX 1080 Gaming X || 32GB G.skill Trident-Z RGB CL16 @ 4000MHz || 2 X 250GB NVME Samsung 960 EVO (Raid 0) || NZXT H700i || Corsair RM850X || Asus PG27VQ ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2002

Gaspari leder, budgivning stänger imorn (Söndag) 20:00.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2007

600kr, hämtar den på plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2002

Gott, tack. Kolo vann, kontaktar dig via PM.