Kan inge gå online i BF V

Permalänk

Kan inge gå online i BF V

Hej!

Detta gjorde mig oerhört frustrerad igår: kunde inte gå onlinespel Battlefield V. Nätet fungerar som det ska - jag kan kan lira BF 1 online utan problem men BF V går inte connecta online. Det står att EA servers inte är tillgängliga för mig just nu.

Finns det någon lösning på detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Hej!

Detta gjorde mig oerhört frustrerad igår: kunde inte gå onlinespel Battlefield V. Nätet fungerar som det ska - jag kan kan lira BF 1 online utan problem men BF V går inte connecta online. Det står att EA servers inte är tillgängliga för mig just nu.

Finns det någon lösning på detta?

Det verkar vara fler som har samma problem, så kanske det är fel hos EA.
Jag äger inte spelet så kan inte testa själv tyvärr.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/

Permalänk
Medlem

Kan va så att de rullade ut en uppdatering på servern just då och då brukar de ligga nere. Har varit så på både bf4 och bf1 när de gjorde de.

Eller bara som åvan säjer att de va fel på den, datorer kan ju kracha de med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Skrivet av Mega-Dark:

Kan va så att de rullade ut en uppdatering på servern just då och då brukar de ligga nere. Har varit så på både bf4 och bf1 när de gjorde de.

Eller bara som åvan säjer att de va fel på den, datorer kan ju kracha de med

Skickades från m.sweclockers.com

Mitt problem var att jag var tvungen att stänga av Windows Defender p.g.a. att det programmet blockar BF V på något sätt. Samma sak gäller Fifa 18 och Fifa 19...