Actionskjutaren Rage 2 får lanseringsdatum och trailer för öppen spelvärld

Permalänk
Melding Plague

Actionskjutaren Rage 2 får lanseringsdatum och trailer för öppen spelvärld

Explosioner, fartfylld action och öppen spelvärld är några av löftena för kommande Rage 2. Nu släpps en trailer med fokus på spelvärlden och titelns lanseringsdatum som infaller den 14 maj.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är jobbigt att ha flera olika spelklienter

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Älskade första spelet. Men trailern gör mig tveksam.

Tyckte första hade väldigt lagom avvägning mellan linjär story och öppen spelvärld. Men främst var det härlig gunplay och charmiga karaktärer.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk

Spelklienter för enstaka spel, blä.
Åtminstonde hade Origin och nu "Epic games store" bra spel dom GER bort för att locka dit en, det här är bara sniket och ger mig mindre vilja att köpa det till fullt pris.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D - SWECBF22 | Corsair HX1500i – SWECBF22 | ASUS TUF GAMING X570-PLUS - SWECBF19 | Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming | Noctua NH-U12A | Sennheiser HD 599 | Samsung 970 EVO Plus | Kingston NV1 2TB NVMe - SWECBF21 | Samsung 870 QVO 4TB SWECBF22 | Arctic Kylpasta MX-4 | Lenovo Legion 5 - 17,3" | Retro-Bit SEGA MD 8-B 2.4G M2 Grey | Xbox One Elite Series 2

Permalänk
Medlem

Är det någon jag skulle vilja hoppar på Battle Royale-tåget så skulle det vara John Carmack som tyvärr inte längre är på ID eller kodar så mycket spel vad jag vet. Han hade gjort det rent tekniskt perfekt. Tänk er hjärnblödningen han hade fått om han fått se koden för PUBG..

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem

https://gamerant.com/rage-2-bethesda-exclusive/?fbclid=IwAR2u...

kommer ej till steam bara hos bethesda... blä

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

För sådana om mig, folk som inte hinner spela igenom alla intressanta titlar, så betyder det här troligtvis att det inte blir ett köp. Vill inte behöva ha femtioåtta olika klienter.

Permalänk
Medlem

Aj då... Då kommer de att förlora pengar. Bl.a. från mig.

Visa signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM