Var hittar man gratis poker som endast ska vara till övning?

Permalänk
Inaktiv

Var hittar man gratis poker som endast ska vara till övning?

Hej. Jag blev jättesugen att spela poker, men jag vill inte spela med pengar. Jag undrar om ni vet någon sida/program där man kan spela mot datorn eller om det kanske finns något som heter free board, vilket i min mening betyder no cash to play.

Permalänk
Inaktiv

Pokerstars har jag spelat mycket på förr. Finns en hel del pokersidor som har play money Sen finns det spel på facebook också exempelvis, spelade en del på Pokerheat förut.

Permalänk

@anon292978:
Regga dig på Pokerstars. Ladda ner klienten och spela på gratisbord.
Finns till och med turneringar som du kan gå med i gratis men där det finns vinstpengar till vinnaren.

Permalänk
Skrivet av anon42512:

Pokerstars har jag spelat mycket på förr. Finns en hel del pokersidor som har play money Sen finns det spel på facebook också exempelvis, spelade en del på Pokerheat förut.

+1
Du va snabbare

Permalänk
Inaktiv

@kalleteodor: Är det pokerstars.eu ?

Permalänk
Avstängd

Finns en facebook app där man spelar om "drakguld", inga riktiga pengar alls.
Minns inte namnet men sök efter typ Drak poker så hittar du nog

Visa signatur

Jag stavar som en kratta och jag vet det, jag lovar att jag gör mitt yttersta för att det ska bli rätt varje gång!

Permalänk
Skrivet av anon292978:

@kalleteodor: Är det pokerstars.eu ?

Stämmer bra

Permalänk
Medlem

När jag testade gratisbord för länge sen så spelade folk helt annorlunda än på betalborden. När det är gratis så är det alltid nån som synar, så det går inte träna fullt ut på gratisbord.

Permalänk
Inaktiv

@teejee: Jag märkte det igår och idag. Andra sitter och väntar tills en stor pot kommer in på bordet och då går plötsligt alla all in. Jättetråkigt.

Permalänk
Inaktiv

@kalleteodor: Känner du till någon annan sida? Man måste annars vänta för att få gratis marker att spela för ibland.

Permalänk
Medlem

Det blir väl alltid lite hejsan hoppsan när det inte finns nån riktig risk inblandat. Bättre i sådana fall att spela mot datorn. Alternativt spela på väldigt low stakes-bord, typ där det bara kostar några cent. Då kostar det nästan inget, men eftersom det ändå är lite riktiga pengar spelar folk mer normalt.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Inaktiv

@Nioreh83: Kan man spela mot datorn i pokerstars programmet? När vi ändå pratar poker. Är det någon som vet var man kan se live matcher med poker, helt gratis då?