Cablemod rabatt kupongs problem

Permalänk

Cablemod rabatt kupongs problem

Tjenare.

Köpte nyligen ett nytt MB ifrån Asus där det ingick en 20 % rabatt kupong ifrån Cablemod.

Någon som vet om dom inte fungerar i deras Eu butik ?
Får den bara till att funka på deras Global store.

Har mailat deras support och försökt att nå dom på fejan men ingen svarar
Lite surt då det rör sig om ca 500 kg

Mvh Jimmy

Permalänk
Medlem
Skrivet av JBergelin:

Tjenare.

Köpte nyligen ett nytt MB ifrån Asus där det ingick en 20 % rabatt kupong ifrån Cablemod.

Någon som vet om dom inte fungerar i deras Eu butik ?
Får den bara till att funka på deras Global store.

Har mailat deras support och försökt att nå dom på fejan men ingen svarar
Lite surt då det rör sig om ca 500 kg

Mvh Jimmy

När jag kontaktade dom tog det typ 3 dagar att få svar, men de svarade på min twitterkommentar på mindre än 2 timmar, så det kan vara värt att bara fråga allmänt

Edit- @JBergelin En snabb googling gav mig från Asus hemsida, länken hänvisar till Global:
ASUS discount only applies to CableMod cable products purchased on the following site:
https://custom.cablemod.com
Please allow 2-3 weeks to receive your purchased products.

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Skrivet av wilda:

När jag kontaktade dom tog det typ 3 dagar att få svar, men de svarade på min twitterkommentar på mindre än 2 timmar, så det kan vara värt att bara fråga allmänt

Edit- @JBergelin En snabb googling gav mig från Asus hemsida, länken hänvisar till Global:
ASUS discount only applies to CableMod cable products purchased on the following site:
https://custom.cablemod.com
Please allow 2-3 weeks to receive your purchased products.

Tackar tackar

Har helt missat Asus hemsida

Blir nog till att strunta i kupongen då det sannolikt blir lika dyrt med tull och moms om man köper ifrån deras global site.

MVH Jimmy

Permalänk
Medlem
Skrivet av JBergelin:

Tackar tackar

Har helt missat Asus hemsida

Blir nog till att strunta i kupongen då det sannolikt blir lika dyrt med tull och moms om man köper ifrån deras global site.

MVH Jimmy

Jag beställde två kit från deras sida i två separat ordar och paket men inom loppet av en timme. Fick en räkning på 56 kronor för tull och skatt. Mina ordar låg på 700 SEK styck. Det kan vara värt att fråga tullverket vad tullen blir, jag vet inte hur de räknade men jag tyckte min var billig.

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk

Jag fick till sist pratat med Customer Service

Eftersom dom tar 25 euro för frakten /tull så fungerar inte rabatt kupongerna ifrån Asus på Cabelmod EU

Tack för svaren