2 x Assassin's Creed Odyssey (PC)

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

2 x Assassin's Creed Odyssey (PC)

Köpte nyligen SSD-enhet och fick två koder till Assassin's Creed Odyssey till PC. Då spelet inte intresserar mig säljer jag därför nycklarna. Aktiveras via Uplay.

Tänkte mig att ett "köp nu"-pris på 250 kronor per spelkod. Om någon tycker det är orimligt och vill bjuda under sker all budgivning i kommentarsfältet. Direktkontakt äger rum via PM först efter avslutad affär.

Betalning sker i förskott via Swish alternativt banköverföring. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och den som krånglar minst.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Köper 1st!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem

Köper gärna 1st kan betala med swish.

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|

Permalänk
Medlem

Är båda sålda? Tar annars gärna en också för utsatt pris!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Maxizor:

Köper 1st!

Skrivet av AmdX2:

Köper gärna 1st kan betala med swish.

Ni har PM!

Skrivet av Icte:

Är båda sålda? Tar annars gärna en också för utsatt pris!

Du har första tjing om nån av ovanstående bangar.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Ena spelkoden såld till AmdX2, inväntar svar från Maxizor.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Ni har PM!
Du har första tjing om nån av ovanstående bangar.

Kör du på first-come-first-served eller högsta bud? Kan då annars bjuda 275 kr för den sista koden

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Icte:

Kör du på first-come-first-served eller högsta bud? Kan då annars bjuda 275 kr för den sista koden

Då jag satte ett köp nu-pris vill jag ge de två första chansen. Blir det en kod över är den din för 250 kr.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Då jag satte ett köp nu-pris vill jag ge de två första chansen. Blir det en kod över är den din för 250 kr.

Alright, då väntar jag

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Icte:

Alright, då väntar jag

Både koder är sålda, så blev tyvärr ingen till dig.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Både koder är sålda, så blev tyvärr ingen till dig.

Ah, men tack ändå!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII